Hjælp - flaskebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.905 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. februar 2017

heaven

Hej hej

egentlig skulle dette indlæg nok ligge et andet sted, men tror der er flere der læser det her.

min søn på 6,5 uger får lidt mme efter amning. Vi bruger mam-systemet, men synes ikke flaskesutterne er gode til ham, han har tendens til at sutte dem flade. Så nu vil jeg jo prøve noget andet, så tænker flaskesutter fra avent - men kan de bruges på mamflasker??

håber nogen svarer

vh jannie

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

Mener bestemt at de høre sammen.  Mærke for mærke.  

Anmeld Citér

19. februar 2017

heaven

årgang84 skriver:

Mener bestemt at de høre sammen.  Mærke for mærke.  

Piiiv..... havde håbet..... har lige købt en røvfuld flasker Idag..... indtil nu har vi bare suppleret med brikker fordi det var en lille mængde han havde brug for, og der har han brugt en mamflaske som har fungeret ok - dette var dog en anti-Colik. Nu er behovet så stort at brikker er for dyre, og derfor investeringerne så jeg kan lave flere flasker af gangen.... øv....

Anmeld Citér

19. februar 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84
heaven skriver:

Piiiv..... havde håbet..... har lige købt en røvfuld flasker Idag..... indtil nu har vi bare suppleret med brikker fordi det var en lille mængde han havde brug for, og der har han brugt en mamflaske som har fungeret ok - dette var dog en anti-Colik. Nu er behovet så stort at brikker er for dyre, og derfor investeringerne så jeg kan lave flere flasker af gangen.... øv....

At finde flasker sutter plus antal huller i sutterne der virker.  

Det er og blir en dyr post.  

Min anbefaling er at følge dit barns behov for at spise.  Lad dit barn fortælle dig hvornår di skal gå op i hul nr. Men at barnet stadig skal "" arbejde "" for føden ;-) 

Vores endte i hul nummer 3.  lige indtil flasken blev lagt.  hul nr 2 var de begge længst i. 

Anmeld Citér

19. februar 2017

heaven

årgang84 skriver:

At finde flasker sutter plus antal huller i sutterne der virker.  

Det er og blir en dyr post.  

Min anbefaling er at følge dit barns behov for at spise.  Lad dit barn fortælle dig hvornår di skal gå op i hul nr. Men at barnet stadig skal "" arbejde "" for føden ;-) 

Vores endte i hul nummer 3.  lige indtil flasken blev lagt.  hul nr 2 var de begge længst i. 

Han bruger jo hul 1nu, måske jeg bare skal prøve om hul 2 gør en forskel....

Anmeld Citér

19. februar 2017

Christabelle

Jeg ville prøve at gå en str op i sut, altså til nr 2. Min datter suttede også sutterne flade, når det var ved at være tid til at skifte str. 

Anmeld Citér

19. februar 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
heaven skriver:

Hej hej

egentlig skulle dette indlæg nok ligge et andet sted, men tror der er flere der læser det her.

min søn på 6,5 uger får lidt mme efter amning. Vi bruger mam-systemet, men synes ikke flaskesutterne er gode til ham, han har tendens til at sutte dem flade. Så nu vil jeg jo prøve noget andet, så tænker flaskesutter fra avent - men kan de bruges på mamflasker??

håber nogen svarer

vh jannie

Jeg mener nu godt man sagtens kan bruge avent sutter på mamflasker og omvendt. Så længe det ikke er de der avent natural eller hvad de hedder. Dem der er meget store.

Anmeld Citér

19. februar 2017

heaven

MummiT skriver:

Jeg mener nu godt man sagtens kan bruge avent sutter på mamflasker og omvendt. Så længe det ikke er de der avent natural eller hvad de hedder. Dem der er meget store.

Nååååå????��

Spændende.... har du erfaring med aventsutter ift mam?

Anmeld Citér

19. februar 2017

heaven

Christabelle skriver:

Jeg ville prøve at gå en str op i sut, altså til nr 2. Min datter suttede også sutterne flade, når det var ved at være tid til at skifte str. 

Det har jeg også overvejet, det tænkte jeg også kunne være en mulighed.... tak��

Anmeld Citér

19. februar 2017

Rockertand

heaven skriver:

Hej hej

håber nogen svarer

vh jannie

Avent og MAM passer sammen, vi har brugt dem sammen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.