Der er sket en masse siden sidst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.697 visninger
21 svar
22 synes godt om
17. februar 2017

grinny

Vi har haft besøg af SP, barnedåb og Aya er blevet 4 måneder - så det bliver lige en all-around opdatering 

Den 6. februar havde vi besøg af SP. Aya daler desværre stadig på vægtkurven, hun tager på, bare ikke i den fart hun burde. Hun vejede ved besøget 6.230 og var den gang 3 måneder og 23 dage. Tilgengæld spurter hun afsted med længden og var ved besøget 65 cm, hvilket er 14 cm mere end da hun blev født. Hun er en lang og slank pige.

Desværre sagde SP, at det bliver indlæggelse hvis hun ikke snart vender kurven! Jeg tager det dog stille og roligt for hun er bare så meget med i sin udvikling, glad og tilfreds, meget social og pludre/snakker som et vandfald - bare helt perfekt 

I søndags den 12. februar blev hun døbt, Aya Flora Friis Pedersen  Det var en stor dag på mange måder, og en milepæl for nu er hun ikke "bare" et barn der står under mit navn i kirkebøgerne, som hendes bror, men et levende barn med navn og cpr  Hun klarede dagen uden gråd og gik smilende fra arm til arm  Præsten der døbte hende begravede også Isaac og senere viede han os, så han stod med en tåre i øjenkrogen og takkede for at han måtte være med fra sorg til glæde

Ja og så er min lille pige blevet 4 måneder - hvorfor går tiden så hurtigt? Snart kan hun sidde selv og snart skal hun spise mad sammen med os   Hun prøver ivrigt at komme op når hun ligger ned, synes jo slet ikke hun er gammel nok til det endnu  Hun er og bliver en fars pige og reagere hver gang døren går og hun hører sin fars stemme  De har et specielt bånd sammen 

Og så billedespam  Og der er altså mange denne gang 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2017

Mette25

grinny skriver:

Vi har haft besøg af SP, barnedåb og Aya er blevet 4 måneder - så det bliver lige en all-around opdatering 

Den 6. februar havde vi besøg af SP. Aya daler desværre stadig på vægtkurven, hun tager på, bare ikke i den fart hun burde. Hun vejede ved besøget 6.230 og var den gang 3 måneder og 23 dage. Tilgengæld spurter hun afsted med længden og var ved besøget 65 cm, hvilket er 14 cm mere end da hun blev født. Hun er en lang og slank pige.

Desværre sagde SP, at det bliver indlæggelse hvis hun ikke snart vender kurven! Jeg tager det dog stille og roligt for hun er bare så meget med i sin udvikling, glad og tilfreds, meget social og pludre/snakker som et vandfald - bare helt perfekt 

I søndags den 12. februar blev hun døbt, Aya Flora Friis Pedersen  Det var en stor dag på mange måder, og en milepæl for nu er hun ikke "bare" et barn der står under mit navn i kirkebøgerne, som hendes bror, men et levende barn med navn og cpr  Hun klarede dagen uden gråd og gik smilende fra arm til arm  Præsten der døbte hende begravede også Isaac og senere viede han os, så han stod med en tåre i øjenkrogen og takkede for at han måtte være med fra sorg til glæde

Ja og så er min lille pige blevet 4 måneder - hvorfor går tiden så hurtigt? Snart kan hun sidde selv og snart skal hun spise mad sammen med os   Hun prøver ivrigt at komme op når hun ligger ned, synes jo slet ikke hun er gammel nok til det endnu  Hun er og bliver en fars pige og reagere hver gang døren går og hun hører sin fars stemme  De har et specielt bånd sammen 

• Hold nu kæft hvor er Aya bare en smuk pige. Hun ser da helt normal ud, tænker på vægten. Hvor er det skønt at se i har det godt. ��

Anmeld Citér

17. februar 2017

AnoMom

grinny skriver:

Hun er virkelig bare den smukkeste baby pige der findes 

angående hendes vægt så ville jeg heller ikke tage det så tungt. :-)

min dreng fulgte også sin egen kurve og voksede tog slet ikke på i den fart som sp ville have han skulle. Da han fyldte 1 år brugte han stadig str 74 i tøj.  

Lille lort. Men han er i bedre udvikling end gennemsnitsalderen. :-)

Stort tillykke med hendes dåb :-)

Anmeld Citér

17. februar 2017

TNBC

grinny skriver:

Så smuk en pige og skønne billeder. Tillykke med dåben��

Anmeld Citér

17. februar 2017

Carina:-)

Hvor er hun fin

Hvorfor  siger sp indlæggelse?

Jeg har en dreng på 14 mdr på 67 cm og 8.1 kg 

Vi bliver bare fuldt med vejning for så længe de udvikler sig som de skal plejer de ikke at indlægge raske børn så jeg ville slet ikke være bekymret . 

Anmeld Citér

17. februar 2017

grinny

Carina:-) skriver:

Hvor er hun fin

Hvorfor  siger sp indlæggelse?

Jeg har en dreng på 14 mdr på 67 cm og 8.1 kg 

Vi bliver bare fuldt med vejning for så længe de udvikler sig som de skal plejer de ikke at indlægge raske børn så jeg ville slet ikke være bekymret . 

Fordi hvis hun ikke tager mere på fra gang til gang mener hun ikke at hun kan optage næringen rigtigt, men altså - hun spiser fint, melder sig ca hver 4. time sover fra 18-19 til 22-23, spiser og sover så til 6-6.30 så hun bliver jo fint mæt!

Men tror bare at de en gang imellem er lidt for forsigtige de SP'er 

Anmeld Citér

17. februar 2017

grinny

TNBC skriver:

Så smuk en pige og skønne billeder. Tillykke med dåben��

Tusind tak 

Anmeld Citér

17. februar 2017

grinny

AnoMom skriver:

Hun er virkelig bare den smukkeste baby pige der findes 

angående hendes vægt så ville jeg heller ikke tage det så tungt. :-)

min dreng fulgte også sin egen kurve og voksede tog slet ikke på i den fart som sp ville have han skulle. Da han fyldte 1 år brugte han stadig str 74 i tøj.  

Lille lort. Men han er i bedre udvikling end gennemsnitsalderen. :-)

Stort tillykke med hendes dåb :-)

Dejligt at vide han er sund og rask trods lille af størrelse 

Vi er kun lige gået op i 62 men det er pga af længden, bodyer er stadig 56 

Anmeld Citér

17. februar 2017

grinny

Mette25 skriver:

• Hold nu kæft hvor er Aya bare en smuk pige. Hun ser da helt normal ud, tænker på vægten. Hvor er det skønt at se i har det godt. ��

Tusind tak 

Jeg synes jo også bare at hun ser normal vægtig ud, og tror også man skal passe på de skemaer 

Anmeld Citér

17. februar 2017

AnoMom

grinny skriver:

Dejligt at vide han er sund og rask trods lille af størrelse 

Vi er kun lige gået op i 62 men det er pga af længden, bodyer er stadig 56 

Jeg snakkede med lægen fordi sp hele tiden punkede mig om hans vægt. Han grinte bare og sagde at hun ikk var rigtig klog. Så længe han udviklede sig og var glad og tilfreds så gjorde det intet. Nogle babyer vokser bare hurtigere end andre ;-)

Hehe. Hun vokser som Tobias. Det positive er at de er babyer længere og man skal ikk købe nyt/større tøj så ofte ;-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.