hvilkens slags abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2017

Anonym trådstarter

Tak for jeres mange svar 

Jeg har valgt den mekaniske abort ligesom sidst jeg fik en ufrivillig abort.. krydser finger for at det forløber "smertefrit" og alt kommer ud. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2017

Soonmom

Jeg fik en medicinsk og det ville jeg aldrig vælge igen.  Smerterne  er værre end en fødsel og så får man ikke engang et barn ud af det

Jeg kastede også blod op og var meget dårlig 

Anmeld Citér

18. februar 2017

MorDk

Jeg ville klart vælge udskrabning. Og det siger fordi jeg har prøvet medicinsk abort og det ønsker jeg ingen skal igennem. Det er ikke sjovt. Det er smertefuldt og embryo kommer med ud og det er bare så hårdt. Det er ikke sjovt.

Anmeld Citér

18. februar 2017

N28

Jeg havde en MA i november 2016, jeg fik en medicinsk, jeg var bange for narkosen, men var også bange for hvad jeg gik indtil. Jeg var godt smertedækket-tog efter skema hver 6 time. Jeg syntes det var vildt frygteligt at skulle igennem psykisk og fysisk men havde forestillet mig det værre. Tror også jeg havde forestillet mig det værst tænkelige i hovedet. Jeg ville vælge den en anden gang igen hvis det bliver nødvendigt-håber jeg aldrig det bliver. Det er jo meget forskelligt hvordan man kommer igennem det og hvordan kroppen reagere.. 

det gør mig så ondt med jeres tab, og håber du får det godt overstået uanset hvad du vælger.. 

Anmeld Citér

18. februar 2017

Camillaal

AnoMom skriver:

Det foregår i fuld narkose. Man får lagt et drop og så komme man ind på en stue hvor der er en stor gynækolog stol. Den ligger man på og benene spændes så fast. Så får man et tæppe over sig så man ikke ligger nøgen. 

Så får man indsprøjtet noget i droppet og lagt en maske over næse/mund mens en sød sygeplejerske holder en i hånden (min nussede mig på kinden i mens). Og så bliver man vækket igen efter 15-20 minutter og så er der overstået. 

Dagen før indgrebet skal man tage en pille der blødgøre livmoderen som godt kan give nogle mens smerter også skal man være fastende 

Har haft samme oplevelse, og den var (alt taget i betragtning) rigtig god! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.