Både min kæreste og jeg er under uddannelse og vi har en skøn lille pige, som nu er 8 uger gammel, økonomien er stram, men vi får det til at fungere.
Vi har ca 12000,- tilsammen om måneden, og det er før regninger osv, det handler bare om at prioritere lidt anderledes synes jeg, vi køber fx en masse kæmpekøb i bilka, og så bliver der lavet mad af det og hvad vi nu kan finde i fryseren, og jeg synes det er ganske fint

Under min graviditet, havde jeg ikke mange sygedage, og kunne fint klare det, men der er jo så nogen der er rigtig syge under deres ..
Lilje (min datter) er rigtig skøn og nem om dagen, men hun lider af lidt "periodekolik" som lægen så fint kaldte det, og det kan da godt til tider være rigtig hårdt for både min kæreste og jeg, specielt min kæreste da han ikke så nemt kan tage fri da han også er under uddannelse, men igen, jeg er jo hjemme på barsel, så vi får det til at fungere

Det er ikke til at sige om det er for tidligt at få børn for dig, du ved ikke før du er gravid hvordan du får det, om det bliver for hårdt for dig, men gør hvad du føler er rigtigt for DIG, så går det ikke helt galt

Anmeld