Sofie-p skriver:
Hej,
Jeg er 21 år og har verdens dejligste kæreste på 34 år. Jeg går og drømmer om at få en lille baby. Men er det for tidligt??
Jeg læser jura på ku og har undersøgt at man godt kan tage barsel et år. Når man kommer tilbage kan man udskyde fag, hvis det bliver lidt for meget med jura og den lille. Vi har okay god økonomi, men jeg er timelønnet så jeg mister nok min indkomst hvis jeg bliver gravid.
Jeg har læst her inde at mange andre har fået børn i 21-22 års alderen, hvad har I gjort? Og hvordan har I fået økonomiene til at hænge sammen?
Hilsen
Sofie 
Det kan kun du/I selv vurdere.... Jeg er 21 og højgravid.. Jeg er igang med min uddannelse som sygeplejerske, og graviditeten var alt andet end planlagt.. Dog har jeg kun et halvt års tid tilbage af uddannelsen, men det har været med en masse bøvl og skolegang indtil dagen før min termin i fredags, for at få alt med.... Det kan lige lade sig gøre...
Rent økonomisk så får du tildelt 12 SU barselsklip... Og dem kan du så bruge som du vil.. Jeg skal kun have 5mdrs barsel, så jeg bruger dobbelt barsel klip i 5 måneder (dvs dobbelt SU ) og så de sidste to klip bruger jeg når jeg starter i skole igen... Kæresten og jeg er lige flyttet sammen i en lidt dyr lejlighed, men vi kan godt få det til at rende rundt... Så det er ikke helt umuligt... havde jeg haft valget, så havde jeg ventet med en graviditet til jeg var færdiguddannet, men sådan skulle det altså ikke lige være - og nu glæder jeg mig SÅÅÅÅÅÅ meget til at lillemanden (forhåbentlig) snart kommer ud

Held og lykke med det hele....
Knus fra Renée, 40+4
Anmeld