Hvor meget af hver størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2017

Muhmi

Mamalou skriver:

Må jeg spørge hvor/hvilke mærker du har købt tøj i str. 50?

Jeg synes det er svært at finde. 

Altså ved ikke hvad mærkerne hedder.. Men har købt tøj fra "Name it", fra "Kære børn" og i "H&M"

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2017

Mamalou

hannetheis skriver:

Jeg har i gennemsnit altid haft 10 sæt tøj og 1 sæt pænt tøj. I hver størrelse.

Jeg vil hellere at tøjet bliver brugt end noget kun er på 1 gang.

Dette gør jeg stadig Mine børn er 8 5 og 1 år. Vores yngste  har dog også 3 kjoler og strømpebukser/leggings dertil.

Jeg køber hellere enny garderobe hver 3 md end at købe meget som ikke bliver brugt.r 

Jeg har også handlet som dig til min søn på 5 år. I perioder har han haft mere end andre, ofte når der har været udsalg, men han er sjældent vokset ud af tøj der ikke har været brugt.

Jeg vil også hellere købe mindre til baby og så bruge det der er. Men omvendt vil jeg heller ikke mangle for meget. 

Anmeld Citér

15. februar 2017

Mamalou

MiniMe2005 skriver:

Ja, han er vild :-) Men vi er også høje i min familie (min far er den mindste af sine brødre, og han er 198, så der er gode højdegener).

Og så husk, at du altid kan købe online, hvis det bliver nødvendigt :-) H&M har forholdsvis hurtig levering til døren, hvis det er for uoverskueligt at komme ud de første uger.

Nu ved jeg ikke, hvornår du har termin, men hvis det er snart, vil jeg også foreslå uldbodyer! Vores søn har stort set kun brugt uldbodyer siden november. Føtex (808) og Kvickly har gode uldting, selvom Joha altså også bare er lækkert (men lidt dyrere). Til gengæld er jeg vildt glad for vores køredragt fra Joha, da der er lynlås. Så skal man ikke bakse med irriterende knapper, når skal have baby hurtigt ind eller ud :-)

Så er der ikke noget at sige til, at han lægger godt fra land  

Det vil heller ikke være verdens undergang at mangle noget. Vi bor centralt, og så er der - som du også siger - mulighed for online handel. 

Baby kommer først til sommer - det er bare mig der er i god tid og har lidt svært ved at styre mig efter vi har fået kønnet at vide. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.