MiniMe2005 skriver:
Ja, han er vild :-) Men vi er også høje i min familie (min far er den mindste af sine brødre, og han er 198, så der er gode højdegener).
Og så husk, at du altid kan købe online, hvis det bliver nødvendigt :-) H&M har forholdsvis hurtig levering til døren, hvis det er for uoverskueligt at komme ud de første uger.
Nu ved jeg ikke, hvornår du har termin, men hvis det er snart, vil jeg også foreslå uldbodyer! Vores søn har stort set kun brugt uldbodyer siden november. Føtex (808) og Kvickly har gode uldting, selvom Joha altså også bare er lækkert (men lidt dyrere). Til gengæld er jeg vildt glad for vores køredragt fra Joha, da der er lynlås. Så skal man ikke bakse med irriterende knapper, når skal have baby hurtigt ind eller ud :-)
Så er der ikke noget at sige til, at han lægger godt fra land
Det vil heller ikke være verdens undergang at mangle noget. Vi bor centralt, og så er der - som du også siger - mulighed for online handel.
Baby kommer først til sommer - det er bare mig der er i god tid og har lidt svært ved at styre mig efter vi har fået kønnet at vide.
Anmeld
Citér