At Søge barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2017

Kay

Benjamins'mor skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men hvis der er uddannelses institutioner i jeres nærområde, så hæng evt sedler op på deres opslagstavler i kantinen. Jeg ved ihvertfald vi har sådan en på vores uddannelsessted.  

Det lyder smart

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2017

TNBC

Kay skriver:

Ud over facebooks lokal sider og egen side har i da nogle forslag til hvor man kan søge barnepige? 

Jeg står og skal opereres og må ikke støtte på den ene fod i 3-4 uger og kan derfor ikke aflevere vores 2 piger i institution og min mand møder alt for tidligt til at han kan nå det og han kan ikke bare møde senere for så kan han ikke nå at hente dem... vi har ingen familie i vores nærområde og alle bedster arbejder... så prøver at finde en løsning... det virker bare lidt umuligt 

Hvor bor i?

Anmeld Citér

12. februar 2017

Sørens

Hvad med nogle i forældregruppen? Kunne der ikke være nogen der kunne hjælpe?

Anmeld Citér

12. februar 2017

Kay

TNBC skriver:

Hvor bor i?

I Lyngby

Anmeld Citér

12. februar 2017

Kay

Sørens skriver:

Hvad med nogle i forældregruppen? Kunne der ikke være nogen der kunne hjælpe?

De går i en meget international institution så de fleste forældre snakker ikke dansk (den er tilknyttet dtu)  og dem der gør og som bor tæt på os cykler med deres 2 børn og der er ikke lige mulighed for 2 ekstra bag på  

Anmeld Citér

12. februar 2017

TNBC

Kay skriver:

I Lyngby

Hvornår skal de afleveres og hentes og hvornår skal du opperes?

Anmeld Citér

12. februar 2017

Kay

TNBC skriver:

Hvornår skal de afleveres og hentes og hvornår skal du opperes?

De skal kun afleveres da min mand kan hente og institutionen åbner kl 7.30 og de skal de fleste dage være afleveret senest kl 9  

og jeg skal opereres d. 22 februar 

Anmeld Citér

12. februar 2017

TNBC

Kay skriver:

De skal kun afleveres da min mand kan hente og institutionen åbner kl 7.30 og de skal de fleste dage være afleveret senest kl 9  

og jeg skal opereres d. 22 februar 

Jeg googlede lige hvor DTU ligger, og den ligger desværre 40min fra min skole(på gåben), og da jeg bor lige nu i Hedehusene, men hvis jeg kommer tættere på inden den 22, hjælper jeg gerne.

Anmeld Citér

12. februar 2017

Kay

TNBC skriver:

Jeg googlede lige hvor DTU ligger, og den ligger desværre 40min fra min skole(på gåben), og da jeg bor lige nu i Hedehusene, men hvis jeg kommer tættere på inden den 22, hjælper jeg gerne.

Tak

Anmeld Citér

12. februar 2017

TNBC

Kay skriver:

Tak

Så lidt.

Jeg arbejder  STÆRKT på at finde noget, for hader den lange transport tid...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.