At Søge barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.120 visninger
23 svar
3 synes godt om
11. februar 2017

Kay

Ud over facebooks lokal sider og egen side har i da nogle forslag til hvor man kan søge barnepige? 

Jeg står og skal opereres og må ikke støtte på den ene fod i 3-4 uger og kan derfor ikke aflevere vores 2 piger i institution og min mand møder alt for tidligt til at han kan nå det og han kan ikke bare møde senere for så kan han ikke nå at hente dem... vi har ingen familie i vores nærområde og alle bedster arbejder... så prøver at finde en løsning... det virker bare lidt umuligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2017

God-mor

Kay skriver:

Ud over facebooks lokal sider og egen side har i da nogle forslag til hvor man kan søge barnepige? 

Jeg står og skal opereres og må ikke støtte på den ene fod i 3-4 uger og kan derfor ikke aflevere vores 2 piger i institution og min mand møder alt for tidligt til at han kan nå det og han kan ikke bare møde senere for så kan han ikke nå at hente dem... vi har ingen familie i vores nærområde og alle bedster arbejder... så prøver at finde en løsning... det virker bare lidt umuligt 

Har der været eller er der nogle søde studerende eller vikarer nede i deres institution? Det kunne være en mulighed i så fald. Ellers kan du hænge en seddel op i diverse supermakeder i dit nærområde, og skrive hvad i søger. 

Anmeld Citér

11. februar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Kay skriver:

Hvad med en stor skolepige eller studerende i området. Som kan hjælpe. 

Som jeg læser det lyder det som om det primær drejer sig om transport af børnene. 

Anmeld Citér

11. februar 2017

Kay

God-mor skriver:

Har der været eller er der nogle søde studerende eller vikarer nede i deres institution? Det kunne være en mulighed i så fald. Ellers kan du hænge en seddel op i diverse supermakeder i dit nærområde, og skrive hvad i søger. 

Der har været menede de er alle startet på studie og ved ikke lige hvordan jeg skulle komme i kontakt med dem  

Anmeld Citér

11. februar 2017

Kay

hannetheis skriver:

Hvad med en stor skolepige eller studerende i området. Som kan hjælpe. 

Som jeg læser det lyder det som om det primær drejer sig om transport af børnene. 

Det er det også... og har cykkeltrailer og klapvognen så det er nemt nok... det er bare hvordan jeg får fat i sådan en studerende... 

Anmeld Citér

11. februar 2017

Malene76

Prøv at spørge i børnenes institutioner. Måske de har en ung medhjælper eller kender en de kan anbefale. 

God bedring  

Kh. Malene 

Anmeld Citér

11. februar 2017

Kay

Malene76 skriver:

Prøv at spørge i børnenes institutioner. Måske de har en ung medhjælper eller kender en de kan anbefale. 

God bedring  

Kh. Malene 

De har ingen unge medhjælpere pt. Og har spurgt personalet om de kender nogle

Anmeld Citér

11. februar 2017

Benjamins'mor

Kay skriver:

En seddel rundt i de lokale butikker hvor de kan rive dit nummer af

Anmeld Citér

11. februar 2017

Kay

Benjamins'mor skriver:

En seddel rundt i de lokale butikker hvor de kan rive dit nummer af

Tak det må prøves

Anmeld Citér

11. februar 2017

Benjamins'mor

Kay skriver:

Det er det også... og har cykkeltrailer og klapvognen så det er nemt nok... det er bare hvordan jeg får fat i sådan en studerende... 

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men hvis der er uddannelses institutioner i jeres nærområde, så hæng evt sedler op på deres opslagstavler i kantinen. Jeg ved ihvertfald vi har sådan en på vores uddannelsessted.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.