gode oplevelser med pergotime og hurtig graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2017

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

jeg blev gravid i anden omgang :)

første omgang var jeg stadig overvægtig og startede med en lille dosis... anden omgang længere nede i vægt og en lidt større dosis..

jeg fik også blodprøve for at være sikker på ægløsning og blev scannet da jeg var 5+8 med et ræsende hjerte på skærmen :)

kæmpe forskel på skærmen på æggene og følelsen af ægløsning ;)

Dejligt med en god historie fik du æglsning af dig selv uden sprøjten? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Dejligt med en god historie fik du æglsning af dig selv uden sprøjten? 

ja :)

min ubalance består i at ægget ikke modner nok til at blive befrugtet selvom jeg får ægløsning...

så når jeg fik Pergotime og ægget blev modnet nok ved hjælp af det så kom det helt af sig selv :)

Anmeld Citér

15. februar 2017

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

ja :)

min ubalance består i at ægget ikke modner nok til at blive befrugtet selvom jeg får ægløsning...

så når jeg fik Pergotime og ægget blev modnet nok ved hjælp af det så kom det helt af sig selv :)

Okay det giver god mening

jeg har rigtig lange cyklusser og der kan gå 1/2 mellem jeg får ægløsning, det svinger meget. Så håber det også virket på mig synes bare det er lidt mærkeligt jeg ikke skal scannes, for at tjekke at det virker som det skal  

Anmeld Citér

15. februar 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Okay det giver god mening

jeg har rigtig lange cyklusser og der kan gå 1/2 mellem jeg får ægløsning, det svinger meget. Så håber det også virket på mig synes bare det er lidt mærkeligt jeg ikke skal scannes, for at tjekke at det virker som det skal  

jeg blev kun scannet for at se om jeg var blevet gravid efter ægløsningen da jeg også fik Provera første gang...

jeg havde cyklus på alt mellem 28-48 dage da vi kom første gang hos gyn... jeg tabte 10 kg, fik Provera til at nulstille cyklus og så Pergotime til at modne æg...

cyklus blev stabil på 36 dage som det stadig er i dag uden hjælp af nogen art...

jeg fik vist kun en blodprøve til at teste efter ægløsning og da den viste det men negativ på graviditet valgte han at scanne for at være sikker i første omgang at det hele så rigtigt ud...

anden omgang hvor jeg blev gravid var det ikke planen at jeg skulle scannes eller blodprøve eller noget...

Anmeld Citér

15. februar 2017

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

jeg blev kun scannet for at se om jeg var blevet gravid efter ægløsningen da jeg også fik Provera første gang...

jeg havde cyklus på alt mellem 28-48 dage da vi kom første gang hos gyn... jeg tabte 10 kg, fik Provera til at nulstille cyklus og så Pergotime til at modne æg...

cyklus blev stabil på 36 dage som det stadig er i dag uden hjælp af nogen art...

jeg fik vist kun en blodprøve til at teste efter ægløsning og da den viste det men negativ på graviditet valgte han at scanne for at være sikker i første omgang at det hele så rigtigt ud...

anden omgang hvor jeg blev gravid var det ikke planen at jeg skulle scannes eller blodprøve eller noget...

Okay og dejligt at din cyklus er blevet stabil 

så er det måske meget normalt ikke at blive scannet og kun få taget blodprøve. Tak for svar, det hjalp en del på forvirringen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.