gode oplevelser med pergotime og hurtig graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.321 visninger
14 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. februar 2017

Anonym trådstarter

Jeg har PCO og er igang med pergotime i denne cyklus. 1 pille i 5 dage og så skulle jeg forhåbentligt kun få en ægløsning efter 12. Cyklusdag. Er der nogle som har erfaringer med pergotime? Og hvor hurtigt er i blevet gravid? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2017

Mille123

Anonym skriver:

Jeg har PCO og er igang med pergotime i denne cyklus. 1 pille i 5 dage og så skulle jeg forhåbentligt kun få en ægløsning efter 12. Cyklusdag. Er der nogle som har erfaringer med pergotime? Og hvor hurtigt er i blevet gravid? 

Jeg fik pergotime og er eller andet andet ved første barn og blev gravid i andet forsøg og ingen gener ved medicinen 

og blev gravid på første forsøg på KUN pergotime/insemination i dec med tabte men blev så gravid igen i januar igen kun på pergotime, 3 fine æg og ingen gener

Anmeld Citér

12. februar 2017

sol_og_sommer_<3

Anonym skriver:

Jep jeg har pco og fik pergotime og efterfølgende den ægløsnende sprøjte, og det gik rigtig godt  blev gravid i første forsøg

Anmeld Citér

13. februar 2017

Whatsername

Jeg fik Pergotime, Bemfola-indsprøjtninger og Ovitrelle ægløsningssprøjte + inseminering og blev gravid i første forsøg 

Anmeld Citér

14. februar 2017

Anonym trådstarter

sol_og_sommer_<3 skriver:

Jep jeg har pco og fik pergotime og efterfølgende den ægløsnende sprøjte, og det gik rigtig godt  blev gravid i første forsøg

Det lyder dejligt  

Men jeg skal nemlig ikke have nogen sprøjte, men blot pergotime?

kan det virkelig passe at pergotime kan gøre det alene?  

Anmeld Citér

14. februar 2017

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Jeg fik pergotime og er eller andet andet ved første barn og blev gravid i andet forsøg og ingen gener ved medicinen 

og blev gravid på første forsøg på KUN pergotime/insemination i dec med tabte men blev så gravid igen i januar igen kun på pergotime, 3 fine æg og ingen gener

Tak for svar

jeg skal også kun have pergotime, jeg skal ikke scannes, blot have taget blodprøve på dag 21 og 24 i min cyklus. Alle jeg har snakket med, som har været på pergotime, skal både scannes og have en ægløsningsprøjte. Kan det virkelig passe at man udelukkende kan tage pergotime og så få ægløsning ?

Anmeld Citér

14. februar 2017

Anonym trådstarter

Whatsername skriver:

Jeg fik Pergotime, Bemfola-indsprøjtninger og Ovitrelle ægløsningssprøjte + inseminering og blev gravid i første forsøg 

Tak for svar og det lyder dejligt

er dog lidt forvirret i forhold til mit forløb, da jeg udelukkende skal have pergotimetime, ingen scanning eller ægløsningssprøjte. Jeg skal blot have taget blodprøve dag 21 og 24 i min cyklus, for at se om der har været ægløsning. 

Anmeld Citér

15. februar 2017

Mille123

Anonym skriver:

Tak for svar

jeg skal også kun have pergotime, jeg skal ikke scannes, blot have taget blodprøve på dag 21 og 24 i min cyklus. Alle jeg har snakket med, som har været på pergotime, skal både scannes og have en ægløsningsprøjte. Kan det virkelig passe at man udelukkende kan tage pergotime og så få ægløsning ?

Altså min ægløsning nåede også at gå i gang af sig selv første gang, så tænker godt man kan "køre" på sin egen cyklus, men har de sagt hvorfor du ikke skal have ægløsningssprøjte? Og det yder mærkeligt du ikke skal scannes, havd nu hvis du producerer 5 æg, og de inseminerer dig 

Anmeld Citér

15. februar 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg blev gravid i anden omgang :)

første omgang var jeg stadig overvægtig og startede med en lille dosis... anden omgang længere nede i vægt og en lidt større dosis..

jeg fik også blodprøve for at være sikker på ægløsning og blev scannet da jeg var 5+8 med et ræsende hjerte på skærmen :)

kæmpe forskel på skærmen på æggene og følelsen af ægløsning ;)

Anmeld Citér

15. februar 2017

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Altså min ægløsning nåede også at gå i gang af sig selv første gang, så tænker godt man kan "køre" på sin egen cyklus, men har de sagt hvorfor du ikke skal have ægløsningssprøjte? Og det yder mærkeligt du ikke skal scannes, havd nu hvis du producerer 5 æg, og de inseminerer dig 

Ja okay

hun sagde ikke hvorfor jeg ikke skal have sprøjten og scannes. Hun sagde blot, at det gjorde de kun når man skulle insimineres. Jeg skal blot på pergotime og hjemmerul. Men synes også det er lidt mærkeligt at jeg ikke skal scannes, for at se om det virker om det skal. Tror lige jeg ringer derind mandag igen! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.