Pludselig helt vildt tørstig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2017

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Så krydser jeg fingre for graviditet

men ind til mandag ville jeg, hvis jeg var dig, undgå sukker så vidt muligt. 

Tak for rådet, det vil jeg gøre  krydser også fingre for at det ikke diabetes! En graviditet ville da være rigtig velkommen (selvom jeg så er i tvivl om jeg kan passe brudekjole om nogle måneder..! ) jeg kommer med en opdatering efter lægebesøg. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2017

Anonym trådstarter

MetteT skriver:

Jeg ville råde dig til at få målt dit blodsukker.. Er måske lidt malet af at min datter fik diabetes for 3 mdr siden.. Men det var nøjagtigt hendes symptomer.

Jeg var hos lægen i dag og der var heldigvis ikke noget galt med blodsukkeret  vente på svar fra blodprøver.

Anmeld Citér

13. februar 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Det kunne meget vel være en uopdaget diabetes, der er det nemlig rigtig typisk at tørsten kommer pludseligt, som du beskriver. Og så vil den typisk vare ved indtil diabetesen bliver behandlet (hvis det vel og mærke er det). Men det er farligt at gå for længe med en uopdaget diabetes, så skynd dig til læge og få checket det 

Jeg har været til læge og det var heldigvis ikke diabetes!  Nu venter jeg bare på svar fra blodprøver 

Anmeld Citér

13. februar 2017

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Så krydser jeg fingre for graviditet

men ind til mandag ville jeg, hvis jeg var dig, undgå sukker så vidt muligt. 

Der var ikke noget med blodsukkeret, så det er dejligt! Har desuden fået en negativt graviditetstest (dog taget hjemme her til eftermiddag). Får snart svar på blodprøverne. 

Anmeld Citér

13. februar 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Der var ikke noget med blodsukkeret, så det er dejligt! Har desuden fået en negativt graviditetstest (dog taget hjemme her til eftermiddag). Får snart svar på blodprøverne. 

Det var godt at det ikke var det

og graviditetstesten kan stadig nå at vende fra negativ til positiv spændende hvad blodprøverne siger

Anmeld Citér

13. februar 2017

Thilde86

Anonym skriver:

Jeg har været til læge og det var heldigvis ikke diabetes!  Nu venter jeg bare på svar fra blodprøver 

Det er da i hvert fald godt at høre  Så må vi jo se hvad de siger

Anmeld Citér

14. februar 2017

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Det var godt at det ikke var det

og graviditetstesten kan stadig nå at vende fra negativ til positiv spændende hvad blodprøverne siger

Blodprøverne var helt fine og hun tog også en graviditetstest for en sikkerhed skyld (skal først have mens om et par dage) og den var også negativ. Så nu vEnter jeg bare og ser hvordan det er om nogle dage og om mens kommer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.