14 mdr - aldrig blevet passet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2017

sandramor

Jeg mener heller ikke et barn på 14 mdr har behov for at blive passet eller sove ude...... dermed ikke sagt at det er en dårlig ide..... min den store sov hos mine forældre første gang da hun var 3 mdr gammel... hun var på det tidspunkt flaske barn så det var ingen problem og jeg kunne tage til fødselsdagsfest..... efterfølgende blev hun passet med overnatning en gang hver anden måned ca og hold nu op et bånd Mik datter fik til sin mormor og morfar....

Helt fantastisk at være vidne til den kærlighed der var mellem dem..... og selvfølgelig kan der stadig være det selvom børnene ikke overnatter hos dem.... Men altså nok ikke helt så tæt på samme måde

I dag er jeg lykkelig for at de fik så meget tid sammen da begge mine forældre er døde i dag.... 

Det er jo dejligt at i ikke føler behovet er der til at få jeres børn passet og børnene ikke har behovet heller er klart når de ikke er større..... Men måske man skulle tænke lidt ud over det og så i stedet for sige...... Mike børn er så heldig at have nogle fantastiske bedsteforældre som gerne vil dem..... og nok er jeg mor men der er bare stor forskel på mor og feks mormor...... giv barnets lov til at få en masse oplevelser sammen med deres bedsteforældre....... for pludselig er det måske for sent hvem ved 

Og ingen børn har ihvertfald nogensinde taget skade af at komme på hygge overnatning hos mormor og morfar eller farmor og farfar 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2017

Mortilsnart4

A-1995 skriver:

Hej piger. Sagen er den at Anton så godt som aldrig er blevet passet- vi har ganske enkelt ikke behovet. (Han går selvfælgelig i dagpleje)
Jeg spekulerer indimellem på om jeg gør ham en bjørnetjeneste ved ikke at vænne ham til det. Bliver det sværere for ham at skulle passes senere fordi han ikke er blevet det endnu? Jeg vil jo gerne have han er tryg ved det når den dag kommer, men bryder mig heller ikke om at få ham passet "bare fordi"...
Hvad tror i? ��

Mine 2 store børn på 7 & 10 sov først ude alene uden mig da de begyndte i skole de er heller ikke blevet passet før 

min datter på 4 og datter på 1 har aldrig blevet passet el sovet ude 

der har intet problem været 

Anmeld Citér

12. februar 2017

CC79

Alle mine er først kommet i institution som 18- mdrs og min ældste blev passet af sin mormor nogle gange et par timer om dagen da han var lille men prøvede først at blive passet og overnatte hos hende da han var 8 år første gang. Mine to yngste er aldrig blevet passet hos nogen overhovedet og de er nu 4 og 5 år. Min mor har passet dem en time i ny og næ hjemme hos os selv. Børn behøver jo ik blive passet bare fordi. Og de første 2-3 år har et barn jo primært bare brug for sine forældre så nej synes ik I bør bekymre jer om det. Gør det hvis behovet opstår af mennesker I og børnene er trygge ved. Og ik fordi I føler det noget I bør.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.