Jeg mener heller ikke et barn på 14 mdr har behov for at blive passet eller sove ude...... dermed ikke sagt at det er en dårlig ide..... min den store sov hos mine forældre første gang da hun var 3 mdr gammel... hun var på det tidspunkt flaske barn så det var ingen problem og jeg kunne tage til fødselsdagsfest..... efterfølgende blev hun passet med overnatning en gang hver anden måned ca og hold nu op et bånd Mik datter fik til sin mormor og morfar....
Helt fantastisk at være vidne til den kærlighed der var mellem dem..... og selvfølgelig kan der stadig være det selvom børnene ikke overnatter hos dem.... Men altså nok ikke helt så tæt på samme måde
I dag er jeg lykkelig for at de fik så meget tid sammen da begge mine forældre er døde i dag.... 
Det er jo dejligt at i ikke føler behovet er der til at få jeres børn passet og børnene ikke har behovet heller er klart når de ikke er større..... Men måske man skulle tænke lidt ud over det og så i stedet for sige...... Mike børn er så heldig at have nogle fantastiske bedsteforældre som gerne vil dem..... og nok er jeg mor men der er bare stor forskel på mor og feks mormor...... giv barnets lov til at få en masse oplevelser sammen med deres bedsteforældre....... for pludselig er det måske for sent hvem ved 
Og ingen børn har ihvertfald nogensinde taget skade af at komme på hygge overnatning hos mormor og morfar eller farmor og farfar 
Anmeld
Citér