D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Jeg har også problemer med meget kraftige blødninger. Min gyn synes at jeg skal have p-piller fordi de både skulle nedsætte blødning, beskytte mod graviditet og er billigere end alternativet. Men efter 2 graviditeter på trods af at jeg har taget pillerne rigtigt, og et hav af andre skønne bivirkninger har jeg droppet alt der hedder hormonprævention. Det fungerer simpelthen bare ikke for mig.
Jeg får i stedet noget der hedder cyklonova, mod kraftige og smertefulde blødninger. Det virker ret godt, men er som sagt ret dyrt også.
Derudover vil jeg anbefale en menstruationskop i stedet for bind. Det har været en kæmpe lettelse for mig at skifte til det. På de dage det er kraftigst skal den tømmes morgen, middag og aften, og ellers kun morgen og aften. Resten af tiden er det på ingen måde nødvendigt at beskæftige sig med det blodba. Man slipper for lugten (som jeg synes er meget generende), og for at føle som om man tisser i bukserne hver gang man rejser sig. Når den sidder rigtigt (lærer man hurtigt) kan man slet ikke mærke den, og det er næsten umuligt at bløde igennem. - Jeg er kæmpe fan 
Anmeld
Citér