Sangkuffert søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2017

Sandratoft

Aristocats skriver:

Det skal jeg prøve at få lavet så.  Jeg tænker dog at en bager eventuelt ville være svært for mig at finde et mønster på, så er en kage for eksempel i orden i stedet for?

Ja da!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2017

Aristocats

Sandratoft skriver:

Ja da!  

Fedt. Så vil jeg gå i gang hurtigst muligt 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Loa

Aristocats skriver:

Fedt. Så vil jeg gå i gang hurtigst muligt 

Sikke et flot tilbud! 

Jeg har lige betalt 450 for en sangkuffert 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Aristocats

Sikke et flot tilbud! 

Jeg har lige betalt 450 for en sangkuffert 

Hvis du en dag får brug for en ny så står jeg gerne til (gratis) rådighed 

Anmeld Citér

8. februar 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB
Aristocats skriver:

Hvis du en dag får brug for en ny så står jeg gerne til (gratis) rådighed 

Jeg betaler altså gerne for en!

Anmeld Citér

8. februar 2017

Aristocats

EBK skriver:

Jeg betaler altså gerne for en!

Jeg tager helst ikke penge for det - det er ikke fordi jeg vil være uhøflig i forhold til ikke at tage imod tilbuddet men jeg har virkelig ikke brug for pengene og det er bare en hyggestund for mig så betaling betyder intet for mig - jeg forærer helst af princip ting væk  Hvis jeg kan få stillet nok tid til rådighed vil jeg smadder gerne lave en til dig også. 

Anmeld Citér

8. februar 2017

AnoMom

Min søn fik en af min mor i 1 års fødselsdags gave med kage (der bor en bager), and (rapse en Rasmus), gul kjole (se min kjole), blæksprutte (blæksprutten olsen) æble (æblemand) :-)

jeg har så selv opdateret den med kjoler i flere farver og skal have lavet flere ting til når han bliver mere interesseret i den. Lige nu leger han bare med den. Han gider ikk rigtig sangene. Når en sætning så har han skiftet dyr/ting haha

Anmeld Citér

8. februar 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB
Aristocats skriver:

Jeg tager helst ikke penge for det - det er ikke fordi jeg vil være uhøflig i forhold til ikke at tage imod tilbuddet men jeg har virkelig ikke brug for pengene og det er bare en hyggestund for mig så betaling betyder intet for mig - jeg forærer helst af princip ting væk  Hvis jeg kan få stillet nok tid til rådighed vil jeg smadder gerne lave en til dig også. 

Ej, hvor er du sød! Det var da helt utroligt! Det er sjældent man oplever så generøse tilbud!

Hvis du pludselig får noget mere tid, så må du selvfølgelig meget gerne hækle en!

Anmeld Citér

8. februar 2017

Aristocats

EBK skriver:

Ej, hvor er du sød! Det var da helt utroligt! Det er sjældent man oplever så generøse tilbud!

Hvis du pludselig får noget mere tid, så må du selvfølgelig meget gerne hækle en!

Det var da så lidt  Hvis der er noget man alligevel har så let ved og hygger sig med så hvorfor ikke dele ud af det. Og jeg har simpelthen så meget garn - det skal jo helst bruges op! Pengene siger mig ikke nær så meget, selvom jeg selvfølgelig er meget glad for tilbuddet! 

Jeg skal nok se at få kreeret en til dig også - så længe du kan vente et par måneder så skulle det hele være good to go  

Anmeld Citér

8. februar 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB
Aristocats skriver:

Det var da så lidt  Hvis der er noget man alligevel har så let ved og hygger sig med så hvorfor ikke dele ud af det. Og jeg har simpelthen så meget garn - det skal jo helst bruges op! Pengene siger mig ikke nær så meget, selvom jeg selvfølgelig er meget glad for tilbuddet! 

Jeg skal nok se at få kreeret en til dig også - så længe du kan vente et par måneder så skulle det hele være good to go  

Det er så sjovt at du synes det er let.. Haha.. Jeg synes simpelthen det er vanvittigt svært! 

Jeg har prøvet at se videoer på youtube, lære det af en veninde osv., men jeg kan slet ikke finde den røde tråd. Men jeg er heller ikke det mindste kreativt anlagt. 

Sådan har vi hver vores styrker og svagheder 

vi kan sagtens vente. Tusinde tak! Det er virkelig sødt af dig!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.