Sangkuffert søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.427 visninger
20 svar
5 synes godt om
8. februar 2017

Sandratoft

Er der nogen der ligger inde med en sangkuffert?

Evt har lyst til at hækle en? Jeg betaler selvfølgelig godt  

https://mithaekleunivers.wordpress.com/2016/07/07/sangkuffert-med-haeklede-dyr-og-figurer/ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2017

Aristocats

Hvornår skal den være færdig? Hvis jeg har tid, hækler jeg den gerne gratis. 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Sandratoft

Aristocats skriver:

Hvornår skal den være færdig? Hvis jeg har tid, hækler jeg den gerne gratis. 

Ikke til noget bestemt tidspunkt. Tusind tak, hvor er du sød!!

Anmeld Citér

8. februar 2017

Aristocats

Sandratoft skriver:

Ikke til noget bestemt tidspunkt. Tusind tak, hvor er du sød!!

Jamen så er det ikke noget problem  Tænker jeg kan gøre det på en måned eller to

Anmeld Citér

8. februar 2017

EnGodMor

Sandratoft skriver:

Er der nogen der ligger inde med en sangkuffert?

Evt har lyst til at hækle en? Jeg betaler selvfølgelig godt  

https://mithaekleunivers.wordpress.com/2016/07/07/sangkuffert-med-haeklede-dyr-og-figurer/ 

Jeg har ikke nogen, men jeg er blot nysgerrig hvad er en sangkuffert? Og hvad bruger den/det til?

Anmeld Citér

8. februar 2017

Sandratoft

EnGodMor skriver:

Jeg har ikke nogen, men jeg er blot nysgerrig hvad er en sangkuffert? Og hvad bruger den/det til?

Det er en kuffert med hæklede dyr, og så sanghæfter til. Man bruger den til at synge med sit barn, fx kan der være en mariehøne i, og så teksten til sangen om mariehønen evigglad Den kan variere i det uendelige. 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Sandratoft

Aristocats skriver:

Jamen så er det ikke noget problem  Tænker jeg kan gøre det på en måned eller to

Ej hvor er det altså bare fedt! 

Jeg kunne godt tænke mig: 

Edderkop, mariehøne, elefant, trold (fra oppe i norge, der boede 3 trolde), kjoler i farverne, rød, blå, grøn, gul og en med mange farver, soldat, bamse (fra bamse og kylling) og en bager. 

Anmeld Citér

8. februar 2017

EnGodMor

Sandratoft skriver:

Det er en kuffert med hæklede dyr, og så sanghæfter til. Man bruger den til at synge med sit barn, fx kan der være en mariehøne i, og så teksten til sangen om mariehønen evigglad Den kan variere i det uendelige. 

ej hvor godt, tak for svar. Den ide vil jeg da lige snakke med min svigermor om 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Sandratoft

EnGodMor skriver:

ej hvor godt, tak for svar. Den ide vil jeg da lige snakke med min svigermor om 

Velbekomme Ja god ide, er hun god til at hækle? Ligenu er jeg da ret træt af at jeg ikke selv har lært at hækle. 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Aristocats

Sandratoft skriver:

Ej hvor er det altså bare fedt! 

Jeg kunne godt tænke mig: 

Edderkop, mariehøne, elefant, trold (fra oppe i norge, der boede 3 trolde), kjoler i farverne, rød, blå, grøn, gul og en med mange farver, soldat, bamse (fra bamse og kylling) og en bager. 

Det skal jeg prøve at få lavet så.  Jeg tænker dog at en bager eventuelt ville være svært for mig at finde et mønster på, så er en kage for eksempel i orden i stedet for?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.