Miti's mama skriver:
Utroligt hvor forskelligt det er! Skal sige at jeg første gang fødte uden hjælp (40+0), men var bundet med diverse udstyr til sengen (fødte i USA). Jeg hadede det og det tog en evighed!
Men nu hvor min bækkenløsning virkelig er en udfordring kan jeg slet ikke overskue at gøre det igen uden epidural - og vil så gerne undgå det, selv om det jo må gøres hvis det kommer til det.
Måske kan jeg overtale dem dernede eller stikke af efter en stikpille og løbe hjem til klinikken
haha, måske ikke. Men vildt at der er så store forskelle fra sted til sted. Tak for jeres svar! Nu ved jeg at det kan lade sig gøre.
Kan godt forstå, at det er hårdt!
Som et lille input, hvis alt andet fejler - her anden gang fik jeg en elektrode på baby's hoved ret tidligt i fødselsforløbet. Det gjorde, at jeg efterfølgende godt kunne bevæge mig mere frit omkring. Kunne både stå, sidde og vende mig, som jeg lystet under veerne. I forhold til konstant at ligge med den der monitor, var det klart at foretrække. Det er ikke vand, men trods alt lidt mere frihed.
Held og lykke med det hele.
Anmeld
Citér