Vugge i loftet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2017

Anonym trådstarter

Minapril2015 skriver:

Undersøg hvad jeres loft er lavet af. Spørger jeres boligselskab/varmemester evt. 

Vi har gipsloft men beton under det. Så hvis vi skulle det, så skulle der nogle seriøse djuvler og skruer til  

Ej ved du/I hvad? Jeg kommer lige i tanke om at loftet i vores stue ikke er træ, det er kun soveværelset der er det.

Gulvet i stuen er bare malet hvidt så der har jeg inden idé om hvad det kan være lavet af.. Ja jeg må vist nok hellere snakke med varmemesteren først inden jeg prøver noget, bare for en sikkerheds skyld!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2017

Miti's mama

Den med overboen duer heller ikke helt. Der er flere lag mellem over og underbo, og den del af loftet du ser er mere kosmetisk end bærende. Spørg udlejeren, og gør det ikke hvis det er gips eller lignende med mindre du kan få fat på den bærende del inden under.

Anmeld Citér

6. februar 2017

ErDetSnartNU

Hvis du borer den op i loftet, så sørg for, at du får den boret op i noget bærende materiale, fx betondæk eller spærene. Gipsplader og listelofter kan ikke holde til ret meget og er egentlig bare til pynt, så der ikke er frit udsyn til dampspærre og isolering

Anmeld Citér

6. februar 2017

Anonym trådstarter

Så også lige at jeg skrev forkert og havde skrevet gulvet, jeg mente selvfølgelig loftet. 

Jeg snakker med varmemesteren i morgen og hører ham ad inden vi gør noget som helst. Vi vil ikke risikere at der sker noget med den lille eller loftet.

Tak for alle jeres svar 

Anmeld Citér

6. februar 2017

EnGodMor

AnoMom skriver:

Jeg har en Nature swing slyngevugge. Den hænger i loftet og har gjort det i over et år uden problemer. 

Bare sørg for en ordentlig krog at hæng den op i. Loftet skal nok holde. Ellers ville overboen jo gå igennem gulvet ;-)

ha ha ha ha ha, kanon godt svar, jeg var lige færdig af grinden med at ellers ville overboen falde igennem gulvet

Anmeld Citér

6. februar 2017

AnoMom

EnGodMor skriver:

ha ha ha ha ha, kanon godt svar, jeg var lige færdig af grinden med at ellers ville overboen falde igennem gulvet

Jamen er da glad for jeg kunne bidrage med et godt grin ;-) 

selvfølgelig lidt sort/Hvidt sat op da der er mere mellem gulv/loft. Men pointen er at det rette værktøj man bruger så holder det. Hehe

Anmeld Citér

6. februar 2017

EnGodMor

AnoMom skriver:

Jamen er da glad for jeg kunne bidrage med et godt grin ;-) 

selvfølgelig lidt sort/Hvidt sat op da der er mere mellem gulv/loft. Men pointen er at det rette værktøj man bruger så holder det. Hehe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.