Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi vil gerne hænge en vugge op i loftet, men er lidt nervøse om det kan holde og sådan. Vi vil ikke risikere noget og ønsker ikke at vuggen skal hænge i et stativ.
Vi bor i lejlighed. Er der andre der har prøvet at hænge vugger fra loftet i lejlighed?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har haft en vugge i loftet her i lejligheden. Det er beton loft
Dorthe1986 skriver: Vi har haft en vugge i loftet her i lejligheden. Det er beton loft
Loftet er træ, vi har blomster hængende fra loftet, men de vejer jo slet ikke nær så meget som en baby plus vugge gør.
Anonym skriver: Loftet er træ, vi har blomster hængende fra loftet, men de vejer jo slet ikke nær så meget som en baby plus vugge gør.
Det burde kunne lade sig gøre, uden jeg skal gøre mig alt for klog. Det handler om at bruge de rigtige materialer til loftet. Jeg ville eventuelt forhøre mig i et bygge marked. Altså hvad ville de anbefale hvis i skal have noget tungt i loftet.
Anonym skriver: Vi vil gerne hænge en vugge op i loftet, men er lidt nervøse om det kan holde og sådan. Vi vil ikke risikere noget og ønsker ikke at vuggen skal hænge i et stativ. Vi bor i lejlighed. Er der andre der har prøvet at hænge vugger fra loftet i lejlighed?
Jeg har en Nature swing slyngevugge. Den hænger i loftet og har gjort det i over et år uden problemer.
Bare sørg for en ordentlig krog at hæng den op i. Loftet skal nok holde. Ellers ville overboen jo gå igennem gulvet ;-)
AnoMom skriver: Jeg har en Nature swing slyngevugge. Den hænger i loftet og har gjort det i over et år uden problemer. Bare sørg for en ordentlig krog at hæng den op i. Loftet skal nok holde. Ellers ville overboen jo gå igennem gulvet ;-)
Haha ja det er selvfølgelig rigtigt nok... Jeg tror vi prøver lykken og spørger i Silvan eller lignende og så må de give os et godt råd til materialer vi kan bruge.
Tak for svaret
Dorthe1986 skriver: Det burde kunne lade sig gøre, uden jeg skal gøre mig alt for klog. Det handler om at bruge de rigtige materialer til loftet. Jeg ville eventuelt forhøre mig i et bygge marked. Altså hvad ville de anbefale hvis i skal have noget tungt i loftet.
Ja det er det vi gør
Undersøg hvad jeres loft er lavet af. Spørger jeres boligselskab/varmemester evt.
Vi har gipsloft men beton under det. Så hvis vi skulle det, så skulle der nogle seriøse djuvler og skruer til
Anonym skriver: Haha ja det er selvfølgelig rigtigt nok... Jeg tror vi prøver lykken og spørger i Silvan eller lignende og så må de give os et godt råd til materialer vi kan bruge. Tak for svaret
Selv tak ;-)
Fortæl dem hvad vuggen ca vejer og hvor meget den skal kunne holde. Så er jeg sikker på de kan fortælle hvilken der er den rette krog. :-)
vil dog lige sige. Jeg var selv mega nervøs indtil min bror grinte og sagde det med overboen. Haha. Den hænge så over min seng så HVIS der skulle ske noget så ryger han kun 5 cm og får er chok :-p
Vi har vugge i loftet og det er intet problem. Det burde kunne holde.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128