Klipning under fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2017

Hippo93

nielsen80 skriver:

Blev ikke klippet, men sprækket også noget af mellemkødet. Var meget hævet de første par uger, og derefter var det kun lidt ømt. Som en anden skriver, så er isbind altså ret rare, når man er hævet. Til 8 ugers undersøgelsen kunne lægen se, min slimhinde stadig var irriteret og rød, hvilket forklarer jeg stadig har lidt ondt ved samleje. Her 11uger efter vil jeg dog sige, at jeg sagtens kan gennemføre med hjælp af gnidecreme m.m., og skal jeg give det et kvalificeret bud, så tror jeg, jeg er helt smertefri om en måneds tid. Tror jeg er et af de lidt værre tilfælde, så ved omkring 8uger burde du nok føle dig ok til sex igen, og vil kunne føle markante forbedringer allerede om en uge!

Ej det er jeg virkelig glad for du skriver. Mærker dog også en forandring allerede nu. Kan sidde lidt mere op og gå lidt mere rundt bliver dog lidt svimmel hvis jeg står for længe :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2017

Miti's mama

Hippo93 skriver:

Kan du give mig navnet på den bedøvelses spray. Måske den kan gavne mig lidt. Men tak for svar ��

Den kan ikke fås herhjemme, men er sikker på de fleste lokalbedøvende sprays på apoteket virker lige så godt :-)

Anmeld Citér

6. februar 2017

AnoMom

Hippo93 skriver:

Helt i orden tak for svar. Er dog også oppe og gå og kan lidt bedre sidde op i dag end jeg ellers har kunne ��

Det er da store fremskridt. :-) 

Jeg mindes at jeg havde sådan en tyngdefornemmelse (som om underlivet var ved at falde ud) i et par uger og så mærkede jeg ellers ikk rigtig mere til det. 

8 ugers undersøgelse kunne dog mærkes ved at det spændte meget. 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Hippo93

Hvordan så jeres sår sådan ud der nede?? 

Tror nemlig jeg bliver nødt til at tage et smut forbi lægen. 

Som jeg ser det i mit lille spejl så er der to små gule/ hvide pletter hvor de har syet men om det kan være betændelse eller det er der de har syet ved jeg ikke  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.