Har sagt det på arbejdet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2009

Mormilla

Kaufie skriver:

Ej øv - det var da bare ærgeligt for ham! Men træls hvis det skal gå ud over stemningen mellem jer.

Men du skal da bare passe på dig selv og spiren! Hvor længe er du sygemeldt?

Ind til videre er jeg sygmeldt 3 uger frem... Regner med at jeg skal til scanning snart. Så håber at alt ser godt ud der  Hvis det hele er okay er jeg nok sygmeldt resten af tiden. Det var jeg osse med min søn. Har svært ved at holde på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Kaufie

Mormilla skriver:

Ind til videre er jeg sygmeldt 3 uger frem... Regner med at jeg skal til scanning snart. Så håber at alt ser godt ud der  Hvis det hele er okay er jeg nok sygmeldt resten af tiden. Det var jeg osse med min søn. Har svært ved at holde på det

Ja, så ved du jo hvad du går ind til. Og hellere en tidlig sygemelding end at du skal få problemer med spiren.

Håber det bedste - og så må du bare glemme din sure chef....

Anmeld

7. oktober 2009

Mormilla

Kaufie skriver:

Ja, så ved du jo hvad du går ind til. Og hellere en tidlig sygemelding end at du skal få problemer med spiren.

Håber det bedste - og så må du bare glemme din sure chef....

Jeg tænker slet ikke på ham

Det eneste der er i mine tanker er den scanning!!!

Anmeld

10. oktober 2009

Åhh, jeg har ikke sagt det endnu..  Jeg har lige været til mus samtale hvor jeg gik fra 30 til 37 timer, fordi de er så glade for mig og godt  ville beholde mig! Jeg ved fa'me ik hvordan jeg skal få det sag!?

Det er jo lidt irriterende at gå i den søde tid, uden at kunne snakke med mine søde kollegaer om det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.