Fysiske bogbutikker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
11 svar
6 synes godt om
4. februar 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik-19-09-11, Lillebror juli '18

okay... jeg sidder og brændende ønsker mig nogle helt bestemte bøger på engelsk fra en helt bestemt forfatter...

MEN kan kun finde dem via e-butikker og ellers som e-bøger via app i Google...

Når det kommer til bøger vil jeg helst købe dem i en fysisk butik hvor jeg kan se dem først...

de eneste butikker jeg kan huske navnene på er:

Bog og Idé

Arnold Busch

er det virkelig de eneste butikker der stadig har at de sælger bøger????

De findes ikke på bibliotekerne af en eller anden grund...

og de ovennævnte butikker kan jeg heller ikke finde dem i via deres onlinebutik så tvivler på den fysiske butik skulle have dem...

bøgerne det drejer sig om er serien: Soul Guardians skrevet af Kim Richardson (Kim Michele Richardson hedder hun nogle steder)...

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

4. februar 2017

Aristocats

Jeg tænker om du ikke bare kan bestille dem online og så returnere dem, hvis de på en eller anden måde ikke er dig, når du har set på dem? 

Anmeld Citér

4. februar 2017

Wampires

Aristocats skriver:

Jeg tænker om du ikke bare kan bestille dem online og så returnere dem, hvis de på en eller anden måde ikke er dig, når du har set på dem? 

Jeg har elendige oplevelser med at få noget som helst leveret af vores postbude der på nogen måde kan gå i stykker...

eneste årsag til jeg søger en fysisk butik hvor jeg kan se bogen inden jeg betaler...

jeg er slet ikke i tvivl om at serien på 8 bøger er noget jeg vil læse MANGE gange...

Anmeld Citér

4. februar 2017

Aristocats

Jeg har elendige oplevelser med at få noget som helst leveret af vores postbude der på nogen måde kan gå i stykker...

eneste årsag til jeg søger en fysisk butik hvor jeg kan se bogen inden jeg betaler...

jeg er slet ikke i tvivl om at serien på 8 bøger er noget jeg vil læse MANGE gange...

Så synes jeg altså at du skal bestille dem. Jeg har kun haft gode oplevelser med Saxo og bestemt også med deres kundeservice og både min mand og jeg bestiller jævnligt derfra. 

Og hvis bogen er beskadiget så bliver den vel naturligvis erstattet? 

Anmeld Citér

4. februar 2017

Wampires

Aristocats skriver:

Så synes jeg altså at du skal bestille dem. Jeg har kun haft gode oplevelser med Saxo og bestemt også med deres kundeservice og både min mand og jeg bestiller jævnligt derfra. 

Og hvis bogen er beskadiget så bliver den vel naturligvis erstattet? 

Har du erfaringer med hvordan de håndterer det hvis ens bog er beskadiget ved ankomst?

vi har virkelig været uheldige med postbuddet her... både større og mindre pakker er næsten altid skadet når vi får dem i hånden...

nogle gange maser de dem ind i postkassen koste hvad det vil og andre gange kan man tydeligt se at det har været forsøgt og opgivet når man henter dem på posthuset...

jeg er bare så nervøs for at betale prisen for en ny bog, glæde mig til den kommer og så ende med at skulle sende retur pga den bare bliver mast ind i postkassen og ødelagt af det...

bøgerne er nogle lange nogle... vil være lige på den grænse hvor de kigger om den ikke godt bare kunne mases ind så de ikke skal tage den med tilbage igen...

Anmeld Citér

4. februar 2017

Aristocats

Wampires skriver:

Har du erfaringer med hvordan de håndterer det hvis ens bog er beskadiget ved ankomst?

vi har virkelig været uheldige med postbuddet her... både større og mindre pakker er næsten altid skadet når vi får dem i hånden...

nogle gange maser de dem ind i postkassen koste hvad det vil og andre gange kan man tydeligt se at det har været forsøgt og opgivet når man henter dem på posthuset...

jeg er bare så nervøs for at betale prisen for en ny bog, glæde mig til den kommer og så ende med at skulle sende retur pga den bare bliver mast ind i postkassen og ødelagt af det...

bøgerne er nogle lange nogle... vil være lige på den grænse hvor de kigger om den ikke godt bare kunne mases ind så de ikke skal tage den med tilbage igen...

Nej, det har jeg ikke. 

Men jeg plejer at få dem leveret til et leveringssted i stedet for postkassen. På den måde slipper du også automatisk for at de bliver forsøgt mast i postkassen. Der bliver de ikke mast ind nogen steder. Det synes jeg du skal gøre (det er også billigere at få dem leveret sådan). Alle vores bøger har været fuldstændig ubeskadiget på den måde. 

Anmeld Citér

4. februar 2017

helle85

Profilbillede for helle85
Wampires skriver:

Kan du ikke bare bestille dem som afhentning på posthuset ?

Anmeld Citér

4. februar 2017

Wampires

Aristocats skriver:

Nej, det har jeg ikke. 

Men jeg plejer at få dem leveret til et leveringssted i stedet for postkassen. På den måde slipper du også automatisk for at de bliver forsøgt mast i postkassen. Der bliver de ikke mast ind nogen steder. Det synes jeg du skal gøre (det er også billigere at få dem leveret sådan). Alle vores bøger har været fuldstændig ubeskadiget på den måde. 

jeg har aldrig prøvet at bruge Saxo før så vidste ikke at det var en mulighed :)

tak jeg vil kigge mere på det når jeg har ferie i uge 7 & 8 :)

Anmeld Citér

4. februar 2017

Wampires

helle85 skriver:

Kan du ikke bare bestille dem som afhentning på posthuset ?

det vil jeg prøve at kigge på :)

Anmeld Citér

4. februar 2017

Aristocats

Wampires skriver:

jeg har aldrig prøvet at bruge Saxo før så vidste ikke at det var en mulighed :)

tak jeg vil kigge mere på det når jeg har ferie i uge 7 & 8 :)

Det synes jeg du skal. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+