eiiiiiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

Susan1978

jeg blir papmoster i morgen...  ja det er så noget være vrøvl, for det er min veninde helt tilbage fra folkeskolen der skal være mor i morgen, men hun har kun sin bror tilbage i jylland af familie, så jeg er vel snart ved at være en af de nærmeste..   hihi også har jeg joket lidt med at jeg skal have en papniece.

nå men sagen er den at hun er gået 14 dage over tid i morgen og i dag har de prøvet med ballonudvidelse, men da hun er skræmt fra vid og sans mht gynækologiske undersøgelser,kramper hun totalt og er krop umulig hvad sådanne ting angår..  

de beslutter så at hun skal have et KS i morgen tidlig.  HUn er noget chokket over det, men de er selvfølgelig glade for at pigebarnet endelig kommer ud.

ja jeg er bare helt op at køre over det.... glæder mig så meget til at se min "papniece" 

Er jo også helt klar med gave og i morgen vil jeg bage en drømmekage til dem og tage med når vi må komme på besøg, for det har hendes kæreste sukket længe efter.

nå det var bare lidt glæde herfra..  eller det er jo ik godt hun ik føder selv, men når nu det er som det er, så er det jo godt at baby bare kommer ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Tynen

Tillykke med den kommende titel

Håber at det hele går som det skal - Både med fødsel og med kagebagning

Anmeld

5. oktober 2009

Nadi

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE, dejligt at læse sådan et indlæg der bare emmer af lykke og glæde. Skønno siger jeg bare 

Og du skal absolut ikke høre noget for at sende et stykke kage den her vej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.