Graviditetssymptomer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

Anonym trådstarter

Her i huset er p-piller lige blevet droppet og jeg havde mens sidste gang for 3 uger siden. Min krop opfører sig helt umuligt og jeg ender med at gå og tænke/ønske at jeg er gravid allerede her i første forsøg.

Jeg har kvalme om morgenen, blev køresyg i dag i bilen på vej på job (jeg kørte selv), er meget oppustet og har den sidste uges tid vågnet med mens smerter.

Hvis det er en graviditet som jeg kan mærke, er det MEGET tidligt. Jeg ved godt, at det sandsynligvis er min krop, der vænner sig til at "undvære" p-pillerne.

Er der nogen, der har haft samme oplevelse ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

ivfmarie

Jeg smed pillerne, og blev gravid med det samme... Kunne mærke at jeg var gravid inden jeg kunne teste positiv.
Mine babser gjorde ondt og kaffen smagte sært! Bare i to dage - så var alle symptomer væk igen. Men tilgengøld blev testen positiv.

Så det kunne godt være at der er gevinst! Meeen, det kan også bare være ønsketænkning, og din krop der fucker med dig!

Marie

Anmeld

5. oktober 2009

Susan1978

krydser med jer.

Anmeld

5. oktober 2009

Anonym trådstarter

Jeg er også bange for at det er ønsketænkning, men tilgengæld er de mens agtige smerter jeg vågner med nogen som jeg kan genkende fra da jeg var gravid sidst. Jeg vågnede sådan hele graviditeten også inden jeg kunne teste positiv. Det føles lidt som en plukve. Desuden testede jeg positiv sidst da jeg var i 4. uge ..... og da var jeg heller ikke i tvivl.

Jeg håber og krydser fingre  Men det vil også være okay, hvis der går et par mdr inden der er gevinst.

Anmeld

5. oktober 2009

Lise

Krydser for dig

Lise - 99,9% sikker på hvem du er

Anmeld

5. oktober 2009

Rasmine

Lise skriver:

Krydser for dig

Lise - 99,9% sikker på hvem du er

(Det ikke mig)

Pøj pøj ANO

Anmeld

5. oktober 2009

Lise

Mebach skriver:

(Det ikke mig)

Det ved jeg da godt at det ikke er

Anmeld

5. oktober 2009

Rasmine

Lise skriver:

Det ved jeg da godt at det ikke er

Nå ja

Anmeld

5. oktober 2009

Anonym trådstarter

Altså vælger at være ano, da jeg ikke ønsker nogle på jobbet lige ved at jeg gerne vil have en mere ..... helst ikke før jeg faktisk er gravid og gerne første efter uge 12.

Men hvis man ønsker at gætte kan man jo forsøge sig med en pb

Anmeld

5. oktober 2009

Lise

Anonym skriver:

Altså vælger at være ano, da jeg ikke ønsker nogle på jobbet lige ved at jeg gerne vil have en mere ..... helst ikke før jeg faktisk er gravid og gerne første efter uge 12.

Men hvis man ønsker at gætte kan man jo forsøge sig med en pb

Har sendt pb - måske - til dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.