Dilemma - help

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.069 visninger
12 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej alle.

jeg er lige anonym...

jeg har brug for folks mening. jeg har en privat dagpleje, men vil gerne flytte da jeg bor et frygteligt befærdet sted. der er meget larm så mine dagplejebørn bliver forstyrret i deres søvn. så er der mange blier, der køre meget stærkt, og jeg frygter for mine kattes liv ( crazy cat-woman... &nbsp har faktisk allerede mistet en derude. nu kommer det; min mand og jeg kunne godt tænke sig han startede op også, vi er bare bekrymret for om vi mister kunder, eller ikke kan skaffe flere kunder så længe der hænger et "til-salg-skilt"...

hvad tænker i? ville et sådan skilt skræmme jer væk fra en privat dagpleje eller ville det ikke spille nogen rolle for om i valgte  at starte op i dagplejen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2017

A-1995

Jeg ville nok være lidt bekymret ja. kommer ko også an på hvad planen er i forhold til hvor i så vil flytte hen. 

De fleste er ikke interesseret i at skal skifte dagpleje lige pludselig��

Anmeld Citér

31. januar 2017

Anonym trådstarter

A-1995 skriver:

Jeg ville nok være lidt bekymret ja. kommer ko også an på hvad planen er i forhold til hvor i så vil flytte hen. 

De fleste er ikke interesseret i at skal skifte dagpleje lige pludselig��

vil gøre det klart det bliver inden for bygrænsen....

Anmeld Citér

31. januar 2017

ll.andersen

Personligt ville jeg gå udenom en dp der stod overfor en mulig flytning, når man har flere der skal afleveres om morgen og også selv skal nå på arbejde har det stor betydning hvor man skal aflevere så selvom det er indenfor bygrænsen kan det jo sagtens ende med at besværliggøre både afleverings og afhentning.

Anmeld Citér

31. januar 2017

Anonym trådstarter

ll.andersen skriver:

Personligt ville jeg gå udenom en dp der stod overfor en mulig flytning, når man har flere der skal afleveres om morgen og også selv skal nå på arbejde har det stor betydning hvor man skal aflevere så selvom det er indenfor bygrænsen kan det jo sagtens ende med at besværliggøre både afleverings og afhentning.

tak for svar.

også hvis det er en lille by? man kan køre fra det ene byskilt til det andet på halvandet minut

Anmeld Citér

31. januar 2017

Miti's mama

Har du en hjemmeside? Vil jeg klart anbefale. Skriv på siden at i flytter og hvorhen. Samt at flytning vil foregå i egen ferie. Så ville jeg være helt ok med det.

Anmeld Citér

31. januar 2017

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Har du en hjemmeside? Vil jeg klart anbefale. Skriv på siden at i flytter og hvorhen. Samt at flytning vil foregå i egen ferie. Så ville jeg være helt ok med det.

Tak for svar. 

Super god idé!  Tak.... 

Anmeld Citér

31. januar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Er du godkendt af din kommune som privat dagpleje?

Anmeld Citér

31. januar 2017

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

Er du godkendt af din kommune som privat dagpleje?

ja naturligvis da. hvorfor...?

Anmeld Citér

31. januar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

ja naturligvis da. hvorfor...?

Mere fordi så skal du have i Men de at det nye sted også skal godkendes først for at I kan forsætte som dagpleje.

Men for at svare på dit spørgsmål vil jeg som forældre selvfølgelig spørge til "til salg skildet" men hvis i kan sige at det nye hus bliver i samme område. Vil jeg ikke have noget imod at vælge en privat der overvejer at sælge og flytte dit job et nyt sted hen i området.

Som du skriver er det en lille by. Med kort afstand til hver ende af byen. Så tror ikke forældre vil have noget imod det. 

Syntes det er en super idé at din mand også ønsker at være en del af dit job. Så i samme får flere børn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.