Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke!!!
Så blev det alligevel hver sin måned
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Jaaaaah... NU gør det nas De her er IKKE til at tage fejl af og varer omkring 40-50 sekunder og min lænd gør sindsygt ondt mens jeg har dem. Alt imellem 4-8 minutter imellem dem... Prøver dog, at vente så lang tid som muligt før jeg ringer til alle... Kl. skal jo åbenbart altid være 4.30-5.00 når de begynder... Men dem her kan jeg virkelig ikke forstå hvis de ikke bliver til noget.. UUUUH HVOR JEG GLÆÆÆÆÆÆÆDER MIG!!!
Jaaaaah... NU gør det nas De her er IKKE til at tage fejl af og varer omkring 40-50 sekunder og min lænd gør sindsygt ondt mens jeg har dem. Alt imellem 4-8 minutter imellem dem...
Prøver dog, at vente så lang tid som muligt før jeg ringer til alle... Kl. skal jo åbenbart altid være 4.30-5.00 når de begynder...
Men dem her kan jeg virkelig ikke forstå hvis de ikke bliver til noget.. UUUUH HVOR JEG GLÆÆÆÆÆÆÆDER MIG!!!
Uuh hvor spændende. Held og lykke med det hele. Håber for dig, at det bliver ligesom at smutte mandler. Jeg krydser lige fingre for, at det kommer til at gå rigtig godt.
Knus M
Tillykke!!
Tillykke med lillepigen ❤
Muhmi skriver: UPDATE: LILLEPIGEN BLEV FØDT KL. 21.43 OG HVOR ER HUN SMUUUUUK!!! Klarede det uden smertelindring... Og hold fast det gør sguda ondt egentlig hahahah Nå men nu er hun her og nu vil trætte mor der snart ikke har sovet i 24 timer, få sig lidt velfortjent Ole lukøje tid Tak for alt støtten, det er bare SÅ dejligt at komme tilbage til
UPDATE:
LILLEPIGEN BLEV FØDT KL. 21.43 OG HVOR ER HUN SMUUUUUK!!!
Klarede det uden smertelindring... Og hold fast det gør sguda ondt egentlig hahahah
Nå men nu er hun her og nu vil trætte mor der snart ikke har sovet i 24 timer, få sig lidt velfortjent Ole lukøje tid
Tak for alt støtten, det er bare SÅ dejligt at komme tilbage til
Stort tillykke med hende!!!
Stort tillykke
Stort Tillykke
Stort, stort, stort tillykke med lillepigen. Sikke en lykke der har ramt dig og din familie. Lyder til, at det hele gik over al forventning
Mvh. M
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128