Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hep hep
rigtig god fødsel!!!!!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yay hep hep hep,, håber at alt er gået, går godt
Muhmi skriver: Jaaaaah... NU gør det nas De her er IKKE til at tage fejl af og varer omkring 40-50 sekunder og min lænd gør sindsygt ondt mens jeg har dem. Alt imellem 4-8 minutter imellem dem... Prøver dog, at vente så lang tid som muligt før jeg ringer til alle... Kl. skal jo åbenbart altid være 4.30-5.00 når de begynder... Men dem her kan jeg virkelig ikke forstå hvis de ikke bliver til noget.. UUUUH HVOR JEG GLÆÆÆÆÆÆÆDER MIG!!!
Jaaaaah... NU gør det nas De her er IKKE til at tage fejl af og varer omkring 40-50 sekunder og min lænd gør sindsygt ondt mens jeg har dem. Alt imellem 4-8 minutter imellem dem...
Prøver dog, at vente så lang tid som muligt før jeg ringer til alle... Kl. skal jo åbenbart altid være 4.30-5.00 når de begynder...
Men dem her kan jeg virkelig ikke forstå hvis de ikke bliver til noget.. UUUUH HVOR JEG GLÆÆÆÆÆÆÆDER MIG!!!
God fornøjelse med fødslen
Hep hep hep
Haha i øvrigt fedt du skriver "jaaaaaah nu gør det nas" så ved man bare at man er SÅ færdig med at være gravid.
Masser af ve støv og rigtig god fødsel
Håber du får en god fødsel.
Uh hvor er det spænde du skrev i morges nu er kl 19.36 det er jo helt vildt spænde
Håber du har født
Vi glæder os til at høre en Update
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128