Read the baby, not the books.
Jeg vil hoppe på Kia picanto holdet, vi har haft en Kia picanto i 9 år, det ikke den model der er på markedet nu, men den generationen ældre. Den fejlede intet de 9 år, intet.
kia har 7 års fuld garanti på bilen, det må være fordi de ved at det de laver det holder.
Kia picanto er klart den bil der har mest udstyr til pengene og køber i en kampagne model, får i vildt meget ekstra udstyr til langt mindre penge end hvad man giver normalt. De 7 års garanti Kia har på alle deres biler er der ingen andre der kan tilbyde.
Min søster købte den nye Kia picanto i pris parade modellen, hun er så Mega glad for klima anlæg, bak kamera, indbygget gps (med 5 års gratis kort opdateringer) varme i begge forsæder, el spejle, klima anlæg, tonede roder, premium kabine, el ruder i hele bilen, fartpilot og Bluetooth. Hun gav 109.000kr for den, Citroën C1 i angry bord kampagne modellen, den kunne ikke betale sig i forhold til udstyr, pris og garanti. Min søster købte så også fuldt service til hendes bil for 370kr om mdr mener jeg, den service dækker ALT undtagen dæk, hun skal ikke tænke på årlig service og til den tid syn.
Det var bare vores erfaring, vi meget begejstret for Kia 
Anmeld
Citér