Lille familiebil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.483 visninger
18 svar
7 synes godt om
30. januar 2017

FruJacobsen

Hej de damer

Vi er på jagt efter en lille og billig familiebil. Vi skal have plads til 2 autostole. Lige nu kigger vi på en Chevrolet Spark - er der mon nogle af jer, der har erfaring med den bil? Og er der nogle af jer, der klarer jer med en lille bil i dagligdagen og ikke oplever det problematisk?

På forhånd tak for svar 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Vi har godt nok to biler hvoraf den ene er en spark og den er vi meget glade for. Vi har to barnesæder bagi og det fungere fint.  Det eneste jeg synes er træls er størrelsen på bagagerummet

Anmeld Citér

30. januar 2017

FruJacobsen

Mulllesmor skriver:

Vi har godt nok to biler hvoraf den ene er en spark og den er vi meget glade for. Vi har to barnesæder bagi og det fungere fint.  Det eneste jeg synes er træls er størrelsen på bagagerummet

Tak for svar  det er også pladsen, jeg er lidt bekymret for! I hverdagen er det ikke noget problem (tror jeg), men når vi skal en tur i sommerhus eller på weekendtur er jeg bange for, at pladsen bliver liiige trang nok. Men man kan jo ikke få det hele til de penge 

Anmeld Citér

30. januar 2017

Soffy27

Vi er en familie på 2 voksne og 3 børn og vi har en spark.. der er 2 autostole bagved i hver side og så sidder den store (en lille smule mast) imellem de 2 små.. 

Jeg vil så gerne have en større bil, så vi uden besvær kan have barnevogn Osv med - men den vi har er fin til vores forbrug, den er økonomisk og så er den dejlig lille at ræse rundt i 

Anmeld Citér

30. januar 2017

FruJacobsen

Soffy27 skriver:

Vi er en familie på 2 voksne og 3 børn og vi har en spark.. der er 2 autostole bagved i hver side og så sidder den store (en lille smule mast) imellem de 2 små.. 

Jeg vil så gerne have en større bil, så vi uden besvær kan have barnevogn Osv med - men den vi har er fin til vores forbrug, den er økonomisk og så er den dejlig lille at ræse rundt i 

Tak for svar  orv, hvis I kan have 3 unger i den, så kan vi vist også få plads til vores  vi har ikke brug for barnevogn og klapvogn længere, så skal ikke tænke på plads til det. Klarer I så også store indkøb med den?

Anmeld Citér

30. januar 2017

A. Nonymsen

FruJacobsen skriver:

Hej de damer

Vi er på jagt efter en lille og billig familiebil. Vi skal have plads til 2 autostole. Lige nu kigger vi på en Chevrolet Spark - er der mon nogle af jer, der har erfaring med den bil? Og er der nogle af jer, der klarer jer med en lille bil i dagligdagen og ikke oplever det problematisk?

På forhånd tak for svar 

Vi har en Citroën C1, to voksne og to børn. Vi har været på mange ture i den, med tøj og det hele til os alle til flere dage, man lærer at pakke den rigtigt hele vores bagagerum har så været fyldt af en klapvogn, så vi har brugt de store IKEA poser og sat foran ungernes ben. Så kunne vi have det hele. 

Og når den lille ikke skal bruge klapvogn mere, er der absolut ingen problemer der. Jeg er SÅ glad for vores lille økonomiske dyt

Anmeld Citér

30. januar 2017

Ploffer

Jeg har en Kia Picanto som jeg er virkelig glad for 

Anmeld Citér

30. januar 2017

FruJacobsen

A. Nonymsen skriver:

Vi har en Citroën C1, to voksne og to børn. Vi har været på mange ture i den, med tøj og det hele til os alle til flere dage, man lærer at pakke den rigtigt hele vores bagagerum har så været fyldt af en klapvogn, så vi har brugt de store IKEA poser og sat foran ungernes ben. Så kunne vi have det hele. 

Og når den lille ikke skal bruge klapvogn mere, er der absolut ingen problemer der. Jeg er SÅ glad for vores lille økonomiske dyt

Fedt  jamen det lader til, at vi bare skal springe ud i det og finde os en mindre bil - er træt af høj vægtafgift osv., så kunne være så rart med en lille økonomisk bil 

Anmeld Citér

30. januar 2017

FruJacobsen

Ploffer skriver:

Jeg har en Kia Picanto som jeg er virkelig glad for 

Tak for svar  har du barnesæder i den?

Anmeld Citér

30. januar 2017

Soffy27

FruJacobsen skriver:

Tak for svar  orv, hvis I kan have 3 unger i den, så kan vi vist også få plads til vores  vi har ikke brug for barnevogn og klapvogn længere, så skal ikke tænke på plads til det. Klarer I så også store indkøb med den?

Der kan sagtens stå 4 bæreposer bagved og så kan der stå lidt foran fødderne.. tilstår dog gerne at vi dovner den lidt og får varer fra nemlig.com da det sparer os så meget tid og unødig bøvl med 3 unger.. Men jo der plads.. 

Vi har haft vores spark i 4 år nu og den står som ny.. vi har fået den tectyl behandlet hver 2. År og det kan kun anbefales da der ikke er en millimeter rust på (det kommer der hurtigt på de her små biler).. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.