Yndlingstøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2017

Kay

Er du kommet af med alt pige tøjet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2017

lineog4

Kay skriver:

Er du kommet af med alt pige tøjet? 

Nej har en kæmpe bunke især kjoler 

Anmeld Citér

29. januar 2017

Troldemommi

lineog4 skriver:

Men når du når op omkring de 9-10-11 år (han er en str 140-146) så er der bare ikke så megt tilbage hvis det ikke enten er hårde bukser eller sportstøj. Han er ikke en sports dreng hvis han kunne ville han gå med jakkesæt og butterfly (altså hvis bare det også var behageligt). Så stilmæssigt er han til "hårde" bukser og så er han samtidig til bløde bukser på - så det skal jeg så producere - noget der ser fint ud men opfører sig som joggingtøj på kroppen. 

Håber da de så, får lavet en bredere drengemode til om en 6 års tid, når min gut bliver 9 år 

Anmeld Citér

29. januar 2017

ESV

lineog4 skriver:

Vil du vise det frem incl priser? 

Jeg har en i str 128 og en i str 74

Anmeld Citér

29. januar 2017

Carina:-)

lineog4 skriver:

Men når du når op omkring de 9-10-11 år (han er en str 140-146) så er der bare ikke så megt tilbage hvis det ikke enten er hårde bukser eller sportstøj. Han er ikke en sports dreng hvis han kunne ville han gå med jakkesæt og butterfly (altså hvis bare det også var behageligt). Så stilmæssigt er han til "hårde" bukser og så er han samtidig til bløde bukser på - så det skal jeg så producere - noget der ser fint ud men opfører sig som joggingtøj på kroppen. 

Miniature og Molo laver bløde bukser i den str også danefæ laver nogle lækre til billige penge.

Anmeld Citér

29. januar 2017

lineog4

Carina:-) skriver:

Miniature og Molo laver bløde bukser i den str også danefæ laver nogle lækre til billige penge.

Ja men de her en endnu billigere  koster under 100 kr at producere og så kan det endda slås sammen med krea tid med ungerne så rigtig win win. 

Er de fra danefæ blevet smallere i benene - var vilde med dem da de var små (købte dem dog ikke da jeg lavede selv), men nu vil de have smalle ben - da jeg bestemte var de i ballonbukser Allan danefæ og småfolk men det er slut nu

Anmeld Citér

29. januar 2017

lineog4

ESV skriver:

Vil du vise det frem incl priser? 

Jeg har en i str 128 og en i str 74

De kjoler jeg har lige pt starter str 86 og større er 110. De koster 110 kr pp og hvis det er kan du vist se en del på Facebook: ByLine til grinebidere 

Anmeld Citér

29. januar 2017

Kay

lineog4 skriver:

Uhhh du må gerne sende mig billeder hvis du har noget i str 98-104 eller 122+

Anmeld Citér

29. januar 2017

Carina:-)

lineog4 skriver:

Ja men de her en endnu billigere  koster under 100 kr at producere og så kan det endda slås sammen med krea tid med ungerne så rigtig win win. 

Er de fra danefæ blevet smallere i benene - var vilde med dem da de var små (købte dem dog ikke da jeg lavede selv), men nu vil de have smalle ben - da jeg bestemte var de i ballonbukser Allan danefæ og småfolk men det er slut nu

Ja det synes jeg de er og så er de baggy det kan min på 11 godt lide.

De er også rigtig fine - det var bare for at give dig et forslag til gode bløde bukser som alternativ.

Og nemlig fedt når man kan slå det sammen med det at være krea og så tid med ungerne.

Jeg er ikke specielt kreativ så her bliver det kun til perleperler når vi er kreative 

Anmeld Citér

29. januar 2017

lineog4

Carina:-) skriver:

Ja det synes jeg de er og så er de baggy det kan min på 11 godt lide.

De er også rigtig fine - det var bare for at give dig et forslag til gode bløde bukser som alternativ.

Og nemlig fedt når man kan slå det sammen med det at være krea og så tid med ungerne.

Jeg er ikke specielt kreativ så her bliver det kun til perleperler når vi er kreative 

De kan ikke lide baggy her hjemme - det kan mor  og ja fedt med alternativer for det er ikke altid jeg har lysten og inspirationen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.