Yndlingstøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.212 visninger
22 svar
19 synes godt om
29. januar 2017

lineog4

siden jeg fik at vide jeg skulle være mor til en dreng for 9 år siden har jeg brændt for at skabe drengetøj som jeg kunne omtale som "pænt", som gav fuldt bevægelsesfrihed og komfort. Jeg kan i bund og grund ikke lide særlig meget af det drengetøj der produceres og sælges i butikkerne.

Jeg var så dog faldet i pigefælden for der er bare så meget fantastisk stof til piger, ligesom der r så meget fantastisk tøj til piger ude i butikkerne. Var så ude og sælge mit tøj og de få stykker drengetøj røg næsten før det åbnede mens pigetøjet bare hang der i selskab med alt det andet pigetøj. 

Derfor er jeg tilbage til udgangspunktet: jeg vil lave skønt drengetøj og heldigvis er min kære søn vokset så han manglede. Og han gik med Tim at lege model (jeg mangler seriøst gode billede af tøjet in action).

skøn måde at nyde en søndag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2017

ll.andersen

Nøj hvor er det lækkert, så flot! jeg syns du skal lave flere sæt og sælge er dybt imponeret 

Anmeld Citér

29. januar 2017

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Det er sådan noget jeg kunne finde på og købe til min søn. Flot og behageligt !  

Og flot model forresten 

Anmeld Citér

29. januar 2017

Dorthe1986

Hvor er det fantastisk!

Anmeld Citér

29. januar 2017

Aristocats

Hvis jeg en dag får en dreng må du altså gerne blive min syerske 

Anmeld Citér

29. januar 2017

Troldemommi

Hvorfor syntes du ikke der er noget godt drengetøj? 

Jeg syntes der er masser, både til hverdag og fest jeg ser slet ikke problemet, jeg syntes det meste børnetøj ser både pænt og behageligt ud.

Ellers et pænt sæt du har lavet 

Anmeld Citér

29. januar 2017

lineog4

Troldemommi skriver:

Hvorfor syntes du ikke der er noget godt drengetøj? 

Jeg syntes der er masser, både til hverdag og fest jeg ser slet ikke problemet, jeg syntes det meste børnetøj ser både pænt og behageligt ud.

Ellers et pænt sæt du har lavet 

Måske bare ikke min stil, jeg kan sagtens se noget af det er pænt men bare ikke min (og for den sags skyld min største drengs stil). HM har noget basis jeg kan lide men synes hurtig det bliver vasket skævt og fnulret, småfolk, molo osv er han for "stor" til og finder jeg endelig noget jeg kan lide er det for dyrt til min økonomi. 

Ingen af mine drenge kan lide hvad de kalder hårde bukser og den største nægter velour. Så nej jeg har meget svært ved at finde det jeg kan lide, de kan lide og pengepungen kan lide. Da jeg startede for 9 år siden var jeg nok mere ekstrem og puttede blomster på det hele  hvor jeg nu egentlig bare kan lide det mere diskrete, delvist klassiske og så at det er stor bevægelighed. Men ja alt handler jo om smag og sådan er min smag bare 

Anmeld Citér

29. januar 2017

Troldemommi

lineog4 skriver:

Måske bare ikke min stil, jeg kan sagtens se noget af det er pænt men bare ikke min (og for den sags skyld min største drengs stil). HM har noget basis jeg kan lide men synes hurtig det bliver vasket skævt og fnulret, småfolk, molo osv er han for "stor" til og finder jeg endelig noget jeg kan lide er det for dyrt til min økonomi. 

Ingen af mine drenge kan lide hvad de kalder hårde bukser og den største nægter velour. Så nej jeg har meget svært ved at finde det jeg kan lide, de kan lide og pengepungen kan lide. Da jeg startede for 9 år siden var jeg nok mere ekstrem og puttede blomster på det hele  hvor jeg nu egentlig bare kan lide det mere diskrete, delvist klassiske og så at det er stor bevægelighed. Men ja alt handler jo om smag og sådan er min smag bare 

Hårde bukser er også trælse, dem går vi også pænt udenom 

Anmeld Citér

29. januar 2017

lineog4

Troldemommi skriver:

Men når du når op omkring de 9-10-11 år (han er en str 140-146) så er der bare ikke så megt tilbage hvis det ikke enten er hårde bukser eller sportstøj. Han er ikke en sports dreng hvis han kunne ville han gå med jakkesæt og butterfly (altså hvis bare det også var behageligt). Så stilmæssigt er han til "hårde" bukser og så er han samtidig til bløde bukser på - så det skal jeg så producere - noget der ser fint ud men opfører sig som joggingtøj på kroppen. 

Anmeld Citér

29. januar 2017

lineog4

Meget lettere at finde okay drengetøj under størrelser 134. Men da han var det var jeg til blomster. 

Lillebror på 6 er meget lettere for han er en fodbolddreng der elsker t shirt - der syr jeg kun fordi jeg elsker at sy pg det er billigere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.