Anonym skriver:
Træt som aldrig før!
Mit liv er kaos, og det hele fylder efterhånden alt alt for meget! Jeg sover af helveds til, og er træt døgnet rundt.
- jeg har i hverdagene meget om ørene, børn, hus osv (og en fantastisk mand som pt døjer meget med ryggen efter trafikuheld så ikke kan så meget)
og hans eks (de har barn sammen, men vi ser hende ikke pga mores) men moren der er så styk! Vi har haft utallige indbrud, fået en masse ubehagelige breve, og senest slog hendes nye kæreste og 3 venner mig ned, da jeg var ude og løbe forleden aften
sådan køre det hvergang min mand søger samvær og sådan har det været siden barnet blev født. Det tager så hårdt på mig efterhånden at jeg ikke vil forlade mit hjem, jeg tør ikke, og jeg magter det kkke. Har ikke lyst til at se eller snakke med mennesker mere.
Jeg har ofte overvejet om mit forhold er det værd, men vi elsker hinanden og vil hinanden..
men tanken om endnu engang at støde på sådanne idioten gør mig skrækslagne, jeg er at person enormt konfliktsky.
Men jeg er bange for jeg snart rammer bunden, jeg kan ikke overskue noget mere, og jeg har pt enormt meget fravær i skolen, (jeg går i skole i byen de bor i). Mit hjem er ruiner, vasketøjet ligger i hele vaskerummet, støv alle vegne og jeg kan ikke tá mig sammen og kan ikke gennemskue hvor jeg skal starte.
det lyder møg ynkeligt men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg koldsveder/fryser hele tiden, min puls kalopere, daglig migræne, ingen søvn. Det resultere så også i at min hukommelse stort set er væk, jeg kan kkke huske noget mere, selv simple ting er væk, og jeg føler mig dum når jeg for 3 dag i træt har glemt min søn eks mangler bleer i dagplejen
heldigvis kender vi dagpleje moren privat så hun kender situationen, men alligevel. Jeg plejer jo ha styr på det 
måske har jeg glemt nogle ting og detaljer, men evt så spørg hvis noget mangler , håber nogle vil bruge 2 min på at gi et råd 
jeg er så flov!!!
Hvad skal jeg gøre ? 
De bedste råd jeg kan give er:
1) meld til politiet, at du blev overfaldet
2) sæt spørgsmålstegn overfor statsforvaltningen om moren er egnet som forælder, når hun står bag den slags. Få hjælp af advokat.
3) bliv den stærkeste og smukkeste udgave af dig selv, det er den bedste "hævn" overfor den slags mennesker. Og det bedste du kan gøre for dig selv og dermed dit barn
4) få noget terapi til at få det hele bearbejdet
5) start til noget selvforsvar af en art. Det vil styrke dig mentalt, at du ved du fysisk er i stand til at klare dem
Du kan godt. Lad dem ikke få dig ned med nakken.
Jeg ved hvor svært det er. Har selv en eks der er uden for pædagogisk rækkevidde, for at sige det mildt. Fysisk, psykisk, seksuel og digital vold. Har forsøgt at slå mig ihjel. Han bliver også ved og ved. Det er snart ti år siden jeg blev skilt fra ham. På onsdag starter jeg i terapi igen igen, fordi han lige har lavet et alvorlig attack igen. Men han skal ikke få mig ned med nakken.
Kæmpe kram