Send venligst masser af støv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2017

Nel

Spændende, jeg håber det hele kommer til at gå godt Sender masser af positive tanker (og vestøv) din vej!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2017

Cassandra

Muhmi skriver:

Yay... Nu tror jeg vist endelig jeg kan oprette en tråd i "Fødsel"

Vågnede kl. 5 med mega uro i kroppen og to "veer" siden da har jeg haft dem ca. hvert 10. minut, så det går laaangsomt, men det ved jeg jo, at det altid gør med mig.. De nipper om bagtil efterhånden og gør at jeg liiige bliver nødt til at stoppe op, men de gør stadig ikke ONDT ONDT.. Og derfor så må I altså helt vildt gerne sende gode karmastråler fyldt med vestøv mod Salling området

Synes godt nok d. 27/01-17 ville være en smuk fødselsdagsdato at have og har lidt på fornemmelsen at hun kommer i aften ved en ti-tiden

Ungerne er i børnehave og manden er på arbejde, så sidder bare og hygger mig med mine småveer, der gerne snart må blive fuld vestorm og resultere i en dejlig pige 

Iiiih hvor jeg glæder mig til at skulle føde igen  

God fornøjelse med den forestående fødsel

Anmeld Citér

27. januar 2017

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Venter spændt ! 

Anmeld Citér

27. januar 2017

JustMe123

Sender en masse vestøv til dig Håber på det bedste, venter spændt

Anmeld Citér

28. januar 2017

L-Mortil3

Hvad så ! Blev det til en kl 22 fødsel 

Anmeld Citér

28. januar 2017

EnGodMor

28. januar 2017

Muhmi

UPDATE

Havde regelmæssige veer fra kl. 5.30 til kl. 22.30 med 5 minutters mellemrum og godt et minuts varighed og så blev jeg MEGA træt fordi jeg næsten ingen søvn havde fået dagen før... Så mine veer stoppede og har været næsten ikke-eksisterende hele natten...  Har haft et par stykker her til morgen... Men ikke noget jeg tør satse på... Så nu vil jeg tage et bad og hoppe i seng og sove videre.... Så jeg ikke behøver at tænke på at træthed stopper hele lortet igen!

DUMME KROP NÅ!!!! 

Anmeld Citér

28. januar 2017

Jems

Årh din stakkel. Håber du får hvilet så du er klar til de veer sparker igennem ❤

Anmeld Citér

28. januar 2017

God-mor

Muhmi skriver:

UPDATE

Havde regelmæssige veer fra kl. 5.30 til kl. 22.30 med 5 minutters mellemrum og godt et minuts varighed og så blev jeg MEGA træt fordi jeg næsten ingen søvn havde fået dagen før... Så mine veer stoppede og har været næsten ikke-eksisterende hele natten...  Har haft et par stykker her til morgen... Men ikke noget jeg tør satse på... Så nu vil jeg tage et bad og hoppe i seng og sove videre.... Så jeg ikke behøver at tænke på at træthed stopper hele lortet igen!

DUMME KROP NÅ!!!! 

Ej en drillepind. Håber dine veer udvikler sig i løbet af dagen og at hun snart gerne vil ud

Anmeld Citér

28. januar 2017

lilledittemor

Muhmi skriver:

UPDATE

DUMME KROP NÅ!!!! 

Ej 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.