Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Spændende, jeg håber det hele kommer til at gå godt Sender masser af positive tanker (og vestøv) din vej!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Yay... Nu tror jeg vist endelig jeg kan oprette en tråd i "Fødsel" Vågnede kl. 5 med mega uro i kroppen og to "veer" siden da har jeg haft dem ca. hvert 10. minut, så det går laaangsomt, men det ved jeg jo, at det altid gør med mig.. De nipper om bagtil efterhånden og gør at jeg liiige bliver nødt til at stoppe op, men de gør stadig ikke ONDT ONDT.. Og derfor så må I altså helt vildt gerne sende gode karmastråler fyldt med vestøv mod Salling området Synes godt nok d. 27/01-17 ville være en smuk fødselsdagsdato at have og har lidt på fornemmelsen at hun kommer i aften ved en ti-tiden Ungerne er i børnehave og manden er på arbejde, så sidder bare og hygger mig med mine småveer, der gerne snart må blive fuld vestorm og resultere i en dejlig pige Iiiih hvor jeg glæder mig til at skulle føde igen
Yay... Nu tror jeg vist endelig jeg kan oprette en tråd i "Fødsel"
Vågnede kl. 5 med mega uro i kroppen og to "veer" siden da har jeg haft dem ca. hvert 10. minut, så det går laaangsomt, men det ved jeg jo, at det altid gør med mig.. De nipper om bagtil efterhånden og gør at jeg liiige bliver nødt til at stoppe op, men de gør stadig ikke ONDT ONDT.. Og derfor så må I altså helt vildt gerne sende gode karmastråler fyldt med vestøv mod Salling området
Synes godt nok d. 27/01-17 ville være en smuk fødselsdagsdato at have og har lidt på fornemmelsen at hun kommer i aften ved en ti-tiden
Ungerne er i børnehave og manden er på arbejde, så sidder bare og hygger mig med mine småveer, der gerne snart må blive fuld vestorm og resultere i en dejlig pige
Iiiih hvor jeg glæder mig til at skulle føde igen
God fornøjelse med den forestående fødsel
Venter spændt !
Sender en masse vestøv til dig Håber på det bedste, venter spændt
Hvad så ! Blev det til en kl 22 fødsel
UPDATE
Havde regelmæssige veer fra kl. 5.30 til kl. 22.30 med 5 minutters mellemrum og godt et minuts varighed og så blev jeg MEGA træt fordi jeg næsten ingen søvn havde fået dagen før... Så mine veer stoppede og har været næsten ikke-eksisterende hele natten... Har haft et par stykker her til morgen... Men ikke noget jeg tør satse på... Så nu vil jeg tage et bad og hoppe i seng og sove videre.... Så jeg ikke behøver at tænke på at træthed stopper hele lortet igen!
DUMME KROP NÅ!!!!
Årh din stakkel. Håber du får hvilet så du er klar til de veer sparker igennem ❤
Muhmi skriver: UPDATE Havde regelmæssige veer fra kl. 5.30 til kl. 22.30 med 5 minutters mellemrum og godt et minuts varighed og så blev jeg MEGA træt fordi jeg næsten ingen søvn havde fået dagen før... Så mine veer stoppede og har været næsten ikke-eksisterende hele natten... Har haft et par stykker her til morgen... Men ikke noget jeg tør satse på... Så nu vil jeg tage et bad og hoppe i seng og sove videre.... Så jeg ikke behøver at tænke på at træthed stopper hele lortet igen! DUMME KROP NÅ!!!!
Ej en drillepind. Håber dine veer udvikler sig i løbet af dagen og at hun snart gerne vil ud
Ej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128