Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yay... Nu tror jeg vist endelig jeg kan oprette en tråd i "Fødsel"
Vågnede kl. 5 med mega uro i kroppen og to "veer" siden da har jeg haft dem ca. hvert 10. minut, så det går laaangsomt, men det ved jeg jo, at det altid gør med mig.. De nipper om bagtil efterhånden og gør at jeg liiige bliver nødt til at stoppe op, men de gør stadig ikke ONDT ONDT.. Og derfor så må I altså helt vildt gerne sende gode karmastråler fyldt med vestøv mod Salling området
Synes godt nok d. 27/01-17 ville være en smuk fødselsdagsdato at have og har lidt på fornemmelsen at hun kommer i aften ved en ti-tiden
Ungerne er i børnehave og manden er på arbejde, så sidder bare og hygger mig med mine småveer, der gerne snart må blive fuld vestorm og resultere i en dejlig pige
Iiiih hvor jeg glæder mig til at skulle føde igen
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
God fødsel!!
Bebe89 skriver: God fødsel!!
Tusind taaaak
Muhmi skriver: Yay... Nu tror jeg vist endelig jeg kan oprette en tråd i "Fødsel" Vågnede kl. 5 med mega uro i kroppen og to "veer" siden da har jeg haft dem ca. hvert 10. minut, så det går laaangsomt, men det ved jeg jo, at det altid gør med mig.. De nipper om bagtil efterhånden og gør at jeg liiige bliver nødt til at stoppe op, men de gør stadig ikke ONDT ONDT.. Og derfor så må I altså helt vildt gerne sende gode karmastråler fyldt med vestøv mod Salling området Synes godt nok d. 27/01-17 ville være en smuk fødselsdagsdato at have og har lidt på fornemmelsen at hun kommer i aften ved en ti-tiden Ungerne er i børnehave og manden er på arbejde, så sidder bare og hygger mig med mine småveer, der gerne snart må blive fuld vestorm og resultere i en dejlig pige Iiiih hvor jeg glæder mig til at skulle føde igen
YAY så kører du ...
hep hep hep, her er lidt baby pep, håber du snart har dit mirakel i armene
Yeah! Masser af vestøv herfra! Har selv haft veer fra midnat til kl 3 om morgenen de sidste tre nætter... uden at der skete en dyt mere! Så al den vestøv du ikke bruger må du gerne sende videre til mig
Ih hvor spændende!!
Masser af vestøv til dig
så venter vi spændt på en opdatering
rigtig god fødsel
God fødsel! Jeg fødte også i lørdags og begyndte som du beskriver med uro og småveer
Masser af ve støv herfra Århus
Held og lykke med fødslen. Sender alt det vestøv jeg kan finde i din retning :-)
Ih hvor er det spændende Sender dig en MASSE ve-støv og håber at du snart kan holde din lille pige i armene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128