Jeg havde aldrig troet jeg skulle giftes, men min datters død gjorde for der første jeg ønskede det samme efternavn som mine børn og at jeg ønskede at samle alle de holdt igen og vise at ja sorgen var stadig en del af vores familie, men vi var også lykkelige.
Jeg ville gerne have været gift på min fars fødselsdag (han er død), men det passede ikke så det blev i stedet på min dejlige mors kærestes, som var min reserve far (og som desværre også er død) fødselsdag.
Jeg havde fundet en fin kjole i Indiska til 299 - undertøjet min mor gav var dyrere end kjolen
og min kære husbond havde fået lidt nyt hverdagstøj. Jeg ønskede en brudebuket (som så blev til en rokokobuket fordi den er billigere) fordi jeg ønskede at køre på graven bagefter vielsen. Mik lille datter fik også en minibuket 
Vi kørte til rådhuset i vores christiniacykel der var pyntet op til lejligheden, og de der ønskede at deltage var der på rådhuset (en del flere end jeg havde regnet meD). Bagefter havde vi åbent hus her hjemme med madrasser på gulvet fordi vi ikke havde stole nok, en masse børn, en masse glæde og en masse forelskelse selvom vi havde kendt hinanden i 15 år og fået 3 børn sammen. Vi havde vist intet traditionelt som kage osv, men det var sådan vi ville have det.
Bagefter tog vi med min mor og børnene til Sicilien for at fejre hendes 60 års fødselsdag og lidt bryllupsrejse
Anmeld
Citér