Halløj!
Jeg har drømt om et stort, smukt kirkebryllup i mange år. Jeg har ytret det til kæresten et utal af gange - familien har tit spurgt (og gør stadig) hvornår vi skal giftes og min søde kæreste (vi har været kærester 10 år til sommer) vil ikke fri så længe han ikke har råd til, at give mig mit drømmebryllup! (Van studerer lige pt.) - har tit fået at vide af familien at jeg er ALT for vanskelig og kræsen mht brylluppet 
Nu er det så sådan at jeg har tænkt lidt - og jeg er faktisk blevet lidt lun på et stille og roligt rådhusbryllup
Efter 2 børn, at have rundet de 30 år er det som om, at mine tidligere top prioteringer med stor kjole, perfekt location, gourmetmad, vinmenu, 70 gæster, kæmpe bryllupskage, band osv er blevet erstattet med ønsket om, at kunne fejre kærligheden med vores nærmeste familie. At kunne spise noget god mad allesammen hjemme hos mine forældre. At kunne bage bryllupskagen selv og kunne købe en sød kjole eller dragt som kan bruges igen 
Så derfor vil jeg rigtig gerne høre hvad I, der blev viet borgerligt - eller kirkeligt, men uden en kæmpefest - hvad I gjorde efterfølgende? Hvis vi vælger denne læsning er der stadig nogle bryllupselementer jeg helst ikke vil undvære. Vil gerne have en bryllupskage og vil også gerne sende invitationer ud så folk ved hvorfor de skal komme til spisning
- men hvordan foregik jeres?
EDIT: Tillægsspørgsmål!
Er der nogle der ved, om vi evt kunne ansøge om, at blive gift i mine forældres have selvom de vor i en anden kommune end os? Dét kunne være så perfekt 
Anmeld
Citér