Ved ikke engang, om den hører ind under denne kategori. Det er jo efterhånden meget normalt med 3 børn.
Sagen er den, at vi uventet er blevet gravid igen, og har i forvejen 2 skønne børn på (snart) 3 og 5,6år. Vi er ved at vende os til tanken, og kan begynde at glæde os
Dog er der stadig nogle bekymringer, som rumstere.
Føler I, at I har tid til alle 3 børn?
- Vi er så bange for at vi vil overse et af dem. At ikke have nok tid til alenetid med dem hver. Det går vi meget op i nu.
Er det muligt at rejse uden at skulle bestille 2 værelser. Altså uden det koster en halv nationalformue?
-Vi ser gerne at vi fortsat kan rejse hver sommer. Dog skal vi på campingferie til Italien i år, så det er trods alt billigere end et all inklusive hotel i syden. Og tænker at det nok også er nemmere med 3 børn...
Hvad var "værst", at gå fra 1-2 børn eller 2-3?
- Skriver værst i gåseøjne, da der selvfølgelig er flest glæder ved børn, men vi mener, hvad der føltes hårdest...
Hvilke råd vil I give videre, som I ville ønske I fik at vide?
På forhånd tak for råd.
Skriver anonymt, da jeg har en del bekendte herinde, som ikke behøver vide det endnu
Hej,
Stort tillykke med graviditeten 
Vi har 3 børn på hhv. 8, 11 og 15 år.
Jeg føler ikke, at jeg ikke har nok tid med hver enkelt barn, det skal jo som med alt andet bare planlægges - men jeg er heller ikke bleg for, at give mine børn en enkelt eller 2 fridage om året, på skoledage, hvor jeg så tager fri fra arbejde, også råhygger vi bare.
Det er dyrt at rejse, også fordi de fleste pakkeløsninger 2 voksne og 2 børn, men med lidt planlægning og det at være ude i god tid, kan godt betale sig.
Må indrømme, at jeg ikke mærkede den store forskel på, at gå fra 2 til 3 børn. For os lå den store forskel i at gå fra ingen børn til 1 barn 
Selvfølgelig kan der være noget pladsmæssigt i både bil og hus, men det planlagde vi os bare ud af - huset er det samme, men 2 af børnene deler nu værelse, da de var mindre, og vi havde natterod, havde de hver deres, hvor vi havde vores seng på vores repos, men nu hvor natteroderiet er ovre, har vi fået vores soveværelse tilbage. Mht. bil havde vi i nogle år en Berlingo, da den har et dejligt rummeligt bagagerum, men nu hvor der ikke længere skal pakkes barnevogn/klapvogn, er vi gået tilbage til en almindelig personbil igen.
Råd til andre? Ingen, du ved som mor og I som forældre hvad det vil sige, at få børn