Søge aktindsigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2017

Xolia

Anonym skriver:

Vi har ikke været sammen i 5 år, så synes jeg ikke at man "kender" hinanden mere. Problemet er mere at der ikke ligger nogen samværsaftale ved statsforvaltningen. Vi har en indbyrdes aftale, og hvis jeg skulle ringe til dem hver gang han bryder den kunne jeg ikke lave andet.. 

Er det muligt med en fast aftale med farmor og farfar eller anden far - familie hvor du er tryg, og så må han komme der hvis han lyster/kan?

Det kan give dig ro/mulighed for fast DIG-tid og give dit barn tryghed i at hver et eller andet skal jeg hjem til farmor 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2017

L-mor

Anonym skriver:

Vi har ikke været sammen i 5 år, så synes jeg ikke at man "kender" hinanden mere. Problemet er mere at der ikke ligger nogen samværsaftale ved statsforvaltningen. Vi har en indbyrdes aftale, og hvis jeg skulle ringe til dem hver gang han bryder den kunne jeg ikke lave andet.. 

Du har ikke ret til at få indsigt i din ekses liv. I er to separate voksne mennesker og han har ret til privatliv.

Det, du har ret til, er ordnede forhold og klare aftaler omkring samværet med dit barn. Og dit barn vil også sandsynligvis trives bedst med forudsigelighed og pålidelighed fra sine forældres side.

Anmeld Citér

21. januar 2017

Anonym trådstarter

Tror folk lidt misforstår hensigten. Jeg ville bare vide om det var muligt, og det er det åbenbart ikke så tak til dem der har svaret. 

farens familie har ikke givet udtryk for at de gerne vil se barnet. Men trænger nu heller ikke til at blive aflastet, er gladeligt sammen med mit barn hver dag 

Faren er ikke interesseret i mere samvær.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.