sost skriver:
Så du mener at en dreng på 2 1/2 der tisser og laver lort om natten er parat til at smide bleen fordi han tager den af, bare fordi han er 2 1/2. Jeg vil gerne se dokumentation på at deres blære samt hormon er udviklet når de er i den alder. Husk at p-værdien skal være under 0,05 før det er signifikant. At det er sådan i din vuggestue du arbejder i kan du ikke bruge som landsdækkende.
Der er absolut ingen grund til at angribe på den måde bare fordi du føler dig stødt!
DU spurgte om hjælp og jeg gav dig et bud på hvad JEG mente det kunne være. Intet angreb på dit moderskab eller andet som du åbenbart føler.. Før jeg skrev svaret stod der INGEN steder at han stadig laver noget i sengen om natten..
Det andet skrev jeg som et modsvar på dit argument om at det ikke er normalt, selvom det er normalt. Dette gør ikke dig til en dårlig mor fordi din søn ikke er nået dertil.
Kunne sikkert sagtens finde en masse artikler osv der støtter op om mit svar men har egenligt ik lyst til at bruge mere tid på en person der agerer sådan.. God dag.. Håber den bliver fri for mere negativitet
Anmeld
Citér