Jeg har altid haft stærke menstruationssmerter, men tilbage i maj måned, da jeg fik min menstruation, fik jeg VOLDSOMME smerter. Det var om natten og vi var også en tur forbi skadestuen. Jeg har aldrig i mit liv haft så stærke smerter før. For mig varede det dog heldigvis ikke meget lang tid og aftog efter ca. 2 timer. Jeg har aldrig født (forsøger at blive gravid og er i behandling), men er helt sikker på, at de smerter jeg havde er ve-lignende smerter. Hvis ikke jeg havde vidst, at jeg ikke var gravid, ville jeg have troet, at jeg skulle føde. På skadestuen fik jeg samme melding som dig, at det "nok bare var stærke menstruationssmerter". Jeg har siden da ikke oplevet det, lige indtil denne cyklus, hvor jeg var igennem nøjagtig samme smertehelvede igen. Jeg lå seriøst og overvejede, om jeg overhovedet vil have børn, da smerten her var så ulidelig. Nu har jeg også fået et morfinpræparat som skal tages med både Panodil og Ipren i tilfælde af, at jeg oplever det igen.
Jeg skulle have opstartet IVF, men min livmoderslimhinde var ikke ordentligt afstødt og de sagde, at det lignede at jeg ikke havde haft ægløsning måneden før. Jeg har derfor spekuleret på, om det mon kan være manglende ægløsning, der er skyld i de mange smerter. Hvis bare jeg vidste hvad der skete, ville det måske være lettere at håndtere, når smerterne kommer.
Håber for dig, at du kan få noget afklaring på, hvad det er der sker med dig. 

Anmeld
Citér