Hvad skal jeres pige hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2017

Muhmi

Jasmin Elvira B. R. G. Jasmin som fornavn og Elvira hører så med som efternavn, der er vist ikke noget der hedder mellemnavne mere

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2017

Anonym

Jeg håber på en Anora.

Anmeld Citér

18. januar 2017

Bønnespire

Venter en pige til april, som skal hedde Naya Elvira . Elvira er dog kun mellemnavn

Anmeld Citér

18. januar 2017

hautecouture

Vi har Aya på 5 år og fik for 4 dage siden lillesøster Lili 

Anmeld Citér

18. januar 2017

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Vi venter en lille pige til maj (det er vores første(. Jer andre der skal have en pige, hvad skal hun hedde? 

Er ikke gravid, men har en datter fra 2013 hun hedder Celina

Anmeld Citér

18. januar 2017

Anonym

Miti's mama skriver:

haha - jeg har ellers været meget opmærksom på at undgå navne der kunne lyde som noget uheldigt. Men ja, når man hører det lyder det slet ikke som diarre 

Altså- men en smule fonetisk forståelse fra sin folkeskoletid, så kan det aldrig nogensinde udtales som diarré!! Den ligger lige til højrebenet i udtale, og det er præcis som I forældre tænker. 

Anmeld Citér

18. januar 2017

tarkoflen

Vi har en Thea og af navne der er eller har været på tale til lillesøster er Laura, Kamille, Mille, Mathilde, Elisa, Nicoline og Frederikke

Anmeld Citér

19. januar 2017

Smil27

Anonym skriver:

Vi venter en lille pige til maj (det er vores første(. Jer andre der skal have en pige, hvad skal hun hedde? 

Venter en lille pige til marts - hun skal hedde Rose 

Anmeld Citér

19. januar 2017

Jems

Vi venter os også en pige til maj og hun skal hedde Naya Bella❤  Bella til mellemnavn

Anmeld Citér

19. januar 2017

frkchili

Jeg er ikke gravid eller noget, men hvis jeg engang får en pige, tror jeg hun kommer til at hedde Bindi, Fenja eller Kaya. Og så måske Lyng eller Frigg til mellemnavn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.