Hvad skal jeres pige hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Caroline, Zaza, Amalie 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2017

Enirt

Anonym skriver:

Vi venter en lille pige til maj (det er vores første(. Jer andre der skal have en pige, hvad skal hun hedde? 

Vi fik en pige 28 juli sidste år. Hun hedder Kamille og det har vi vidst hun skulle hedde lige fra vi fandt ud af hun var en pige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. januar 2017

Mutti84

Min datter hedder Zoey Aurora. 

Anmeld Citér

18. januar 2017

Anonym

Vi venter en lille Elvira 

Anmeld Citér

18. januar 2017

Skouboe

Mine tøser hedder Freja Marie og Silja Emilie. Vi bruger dog kun det første navn i begge tilfælde.

Anmeld Citér

18. januar 2017

Troldemommi

Vores datter hedder Johanne, hvis vi skulle få en datter mere, hvilket vi ikke får, så skulle hun hedde Sofie, jeg har en forkærlighed for pigenavne der slutter på e 

Anmeld Citér

18. januar 2017

Goggelogge

Miti's mama skriver:

TIa-Re. Med et rul på r'et originalt  Min mand er fra Tahiti, så hun få et tahitisk fornavn og et dansk mellemnavn. Så kan hun skifte og bruge hvad hun bedst kan lide når hun bliver ældre. Hun kommer til at hedde Elisabeth til mellemnavn

Det bliver spændende når folk skal udtale det, ellers kan det lyde meget meget forkert 

Anmeld Citér

18. januar 2017

Miti's mama

Goggelogge skriver:

Det bliver spændende når folk skal udtale det, ellers kan det lyde meget meget forkert 

Hvordan forkert?

Anmeld Citér

18. januar 2017

Goggelogge

Miti's mama skriver:

Hvordan forkert?

Det første jeg tænkte på da jeg sagde Tia-re var diarré.. jeg undskylder på forhånd, men det var det første jeg tænkte da jeg sagde det højt.. men kan være jeg siger det forkert

Anmeld Citér

18. januar 2017

Miti's mama

Goggelogge skriver:

Det første jeg tænkte på da jeg sagde Tia-re var diarré.. jeg undskylder på forhånd, men det var det første jeg tænkte da jeg sagde det højt.. men kan være jeg siger det forkert

haha - jeg har ellers været meget opmærksom på at undgå navne der kunne lyde som noget uheldigt. Men ja, når man hører det lyder det slet ikke som diarre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.