Medicinsk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2017

FruK

Det behøver ikke at være smertehelvede og blodbad! 

Min var som en slem menstruation. Jeg blev hjemme og plejede mig selv dagen efter - der kunne jeg rent fysisk sagtens have været på arbejde. 

Jeg vil sige at jeg var mere ked af det, end jeg havde ondt.

Gode tanker til dig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2017

Anonym trådstarter

VN skriver:

Jeg har desværre også været der.. Jeg var endda også rimelig langt henne, men fik den medicinske alligevel da foster var mindre. 

Jeg synes oprigtigt ikke at smerterne var slemme. Følelserne i det var forfærdelige, hold op hvor var jeg ked af det. Jeg skreg af gråd.. 

Jeg blødte ikke særlig meget, og fra jeg lagde pillerne op kl 08 var det overstået kl 15. Jeg blødte aldrig mere end hvad et tyndt bind kunne klare, egentlig bare som menstruation. 

Mit bedste råd er også at tage lidt fri, og giv dine følelser lov til at opfører sig ligesom de vil. 

KÆMPE kram og varme tanker 

Tak for din historie  

jeg har det bare allerede skidt har kastet op pga min krop stadig tror den er gravid .. ved slet ikk hvordan jeg kommer igennem det her.. min krop er helt afkræftet ..

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Det behøver ikke at være smertehelvede og blodbad! 

Min var som en slem menstruation. Jeg blev hjemme og plejede mig selv dagen efter - der kunne jeg rent fysisk sagtens have været på arbejde. 

Jeg vil sige at jeg var mere ked af det, end jeg havde ondt.

Gode tanker til dig. 

Jeg har det bare allerede skidt og er ikke begyndt endnu.har kastet op i tre dage fordi min krop stadig tror den er gravid. Så er helt afkræftet. Kan ikk holde noget i mig ..  kan slet ikk se hvordan jeg skal have kræfter til at komme igennem dette.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.