Medicinsk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
12 svar
1 synes godt om
16. januar 2017

Anonym trådstarter

Andre der har været igennem en medicinsk? Jeg skal igennem den imorgen og frygter virkelig det væreste  jeg er så bange og opløst af tårer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2017

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Jeg var igennem en for lidt over et år siden, da fosteret var gået til.

Det var mega ubehageligt, men mest tanken om hvad det er der sker og det der med at lægge stik pillerne selv, det var grænse overskridende. 

Jeg fik en del smerte stillende kombinations piller med hjem, men fik ikke brugt dem alle. 

Slap af derhjemme på dagen og dagen efter, lad dine følelser komme ud og giv dem plads, det nok mit største råd. 

Håber du kommer igennem det, det mega ubehageligt. 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym trådstarter

Skovrup skriver:

Jeg var igennem en for lidt over et år siden, da fosteret var gået til.

Det var mega ubehageligt, men mest tanken om hvad det er der sker og det der med at lægge stik pillerne selv, det var grænse overskridende. 

Jeg fik en del smerte stillende kombinations piller med hjem, men fik ikke brugt dem alle. 

Slap af derhjemme på dagen og dagen efter, lad dine følelser komme ud og giv dem plads, det nok mit største råd. 

Håber du kommer igennem det, det mega ubehageligt. 

Er bare bange for et smertehelved, bold udover alt, besvimelse mm.

Anmeld Citér

16. januar 2017

Skovrup

Anonym skriver:

Er bare bange for et smertehelved, bold udover alt, besvimelse mm.

Tror det vigtigste er at du bliver hjemme under dynen og slapper af, giv din krop ro og fred. Køb slik, sodavand og hvad du kan lide, tag din iPad med i seng og se din ynglings serie...

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym trådstarter

Skovrup skriver:

Tror det vigtigste er at du bliver hjemme under dynen og slapper af, giv din krop ro og fred. Køb slik, sodavand og hvad du kan lide, tag din iPad med i seng og se din ynglings serie...

Ja og så bare lade kroppen arbejde. Hvo længe stod dit på, det værest? 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Skovrup

Anonym skriver:

Ja og så bare lade kroppen arbejde. Hvo længe stod dit på, det værest? 

Det var værst de første 12 timer, derefter havde jeg bare brug for ro og fred og jeg blev under dynen i to dage, mest for at holde mig i ro og slappe af, kroppen havde meget at lave og det var ikke morsomt, men det værste var klart følelserne i det. 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym trådstarter

Skovrup skriver:

Det var værst de første 12 timer, derefter havde jeg bare brug for ro og fred og jeg blev under dynen i to dage, mest for at holde mig i ro og slappe af, kroppen havde meget at lave og det var ikke morsomt, men det værste var klart følelserne i det. 

12 timer  i smertehelved og blodbad? 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Skovrup

Anonym skriver:

12 timer  i smertehelved og blodbad? 

Det lidt som at have meget kraftig mens, det gjorde ikke overdrevet ondt (jeg har døjet meget med kraftig menstruation og kraftig mens smerter fra jeg var ung) det bare ikke behageligt og som jeg skrev før, så er det hårdeste følelserne man kommer igennem

Anmeld Citér

17. januar 2017

VN

Jeg har desværre også været der.. Jeg var endda også rimelig langt henne, men fik den medicinske alligevel da foster var mindre. 

Jeg synes oprigtigt ikke at smerterne var slemme. Følelserne i det var forfærdelige, hold op hvor var jeg ked af det. Jeg skreg af gråd.. 

Jeg blødte ikke særlig meget, og fra jeg lagde pillerne op kl 08 var det overstået kl 15. Jeg blødte aldrig mere end hvad et tyndt bind kunne klare, egentlig bare som menstruation. 

Mit bedste råd er også at tage lidt fri, og giv dine følelser lov til at opfører sig ligesom de vil. 

KÆMPE kram og varme tanker 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym trådstarter

Skovrup skriver:

Det lidt som at have meget kraftig mens, det gjorde ikke overdrevet ondt (jeg har døjet meget med kraftig menstruation og kraftig mens smerter fra jeg var ung) det bare ikke behageligt og som jeg skrev før, så er det hårdeste følelserne man kommer igennem

Jeg har det allerede skidt som om jeg skal kaste op, men har heller ikk ku holde mad i mig de sidste par dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.