Hvad skal vi dog gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2017

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Øv en ærgerlig situation Selvom det er rigtig ufedt ville jeg spørger din mor. Så undgår i renterne og så kan i betale dem tilbage til april når i får børnepenge igen. Tænk på at du selv er mor, og hvis du havde muligheden for at hjælpe dine børn i sådan en situation havde du gjort det uden at blinke. De fleste forældre vil gerne hjælpe deres børn, hvis de kan

Hun kan desværre ikke låne os pengene....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2017

Mor1986

Vores bil skulle også synes. Vi fik den lavet inden. Desværre havde mekaniker overset noget med bremser. Så den gik ikke igennem og det skal laves. Vi har i forvejen smidt 6500 på rep til den. Også børnepenge der ryger. 

Jeg vil råde jer til at høre banken ad. De er som regel til at snakke med 

Anmeld Citér

16. januar 2017

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Vi har fået en regning på 12000 kr på bilen efter den er blevet gjort klar til syn. Pengene har vi slet ikke. Vi kan bruge de 8000 kr det giver i børnepenge på fredag men ellers har vi ikke mere. Jeg har så ondt i maven over det og tankerne flyver rundt. Hvad gør vi lige?? Overvejer at spørge min mor om vi kan låne pengene men jeg HADER det 

Vores værksted har været sød til at dele regningen op, hvis den har været stor, prøv at spørge dem ad

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.