"Anarkisten" skriver:
Jeg har bare ladet med ligge i bleen. Syntes dog hurtigt de hjælper, så det har nok kun været en enkelt nat. Hvis du ikke har lyst til at lade hende sove med kludende om natten, så kan du bruge pantothenol salven eller inotyolen i stedet og så nøjes med kludende om dagen.
Det gør nu ikke noget at det bliver i bleen, men kan godt forstå din tanke om at de jo bliver kolde. Huden heler også selvom der kolde 
Håber hun har det bedre idag?
Tusind tak for svar!
Vi havde egentligt lagt hende seng uden klud, men kl. 21 havde hun så skidt igen og havde rigtig ondt - og så lagde jeg hende ind i seng med en klud. Men kl. midnat vågnede hun så og var ked af det og sagde "ble, ble" - og selvom der ikke var noget i den overhovedet, så tænker jeg måske at det var pga den kolde klud at hun gerne ville skiftes igen
Men da jeg så skiftede hende kunne jeg tydeligt se en forbedring, så de 3 timer med kluden gjorde virkelig underværker. I hvert fald gav jeg hende bare panthenol creme på til resten af natten, men i morges var der næsten ikke noget tilbage (andet end lidt smårøde mærker fra dem der var værst i går), så jeg tænker absolut at begge ting virker, og må virkelig huske det tip til den kommende lillebror
I dag har hun kunne sidde helt normalt på numsen, og hun siger heller ikke længere av når vi smører hende 
Tak for tips, alle sammen 
Anmeld
Citér