Først tusind tak for alle tillykkerne. I er simpelthen de dejligste piger, og jeg får lyst til at kramme hver og en

Jeg har haft en dejlig fødselsdag. Både lørdag og søndag er jeg blevet "vækket" (dvs. at jeg efter at have hjulpet Nanna og Signe nedenunder og er gået i seng igen) af Sebastian og pigerne, der har flaget og sunget fødselsdagssang. Begge dage fik jeg gaver: en smuk hjemmelavet halskæde den ene dag og matchende armbånd den næste. Det har simpelthen været det bedste ved hele weekenden. Hvor er det skønt at have så kærlig en fem-årig

Næste år satser jeg på, han er stor nok til at dække morgenbord

Lørdag holdt jeg fødselsdag for hele familien med købe boller, ostebord og lagkager. Det skulle helst være så nemt som muligt, og det blev det især, fordi jeg aftenen inden faldt i søvn på sofaen kl.20 og vågnede kl.1, så bollerne blev ikke bagt som planlagt

Pyt med det.
Jeg fik lavet to virkelig lækre lagkager i samarbejde med alle tre unger lørdag morgen. I får dem lige her, for dem er jeg nødt til at dele. Desværre kunne jeg ikke spise ret meget, men regner med, at jeg en dag skal fejre, at kvalmen er forsvundet, og det må jo passende kræve en lagkage

Hindbærlagkage:
Lysebunde dryppet med appelsinsaft, flødeskum med knuste makroner og hindbær (700 g til 1/2 liter fløde), glasur m. hindbærsaft på toppen.
Chokobananlagkage:
Chokobunde dryppet med appelsinsaft, 1/2 l fløde pisket med 1 dl ren kakao + 1 dl (1/2) flormelis, lagt sammen med bananskiver, glasur på toppen.
Super gode

I går var jeg på stranden i storm og blæst med børnene, for vi ville sætte drager op. Det blæste bare alt for meget, så det var lidt for vildt, og en af dragerne slap fra mig og fløj ud over havnen, så jeg troede, den ville drukne, men landede heldigvis i sivene på den anden side

Godt blæst igennem tog Kasper og jeg afsted til Aalborg om eftermiddagen og fik klaret 2 film og en hyggelig middag på Jensens Bøfhus (aldrig har whiskeysovs smagt SÅ godt). Jeg kan ikke anbefale andre gravide eller andre med svagt sind at se UP (tegnefilm om en gammel mand, der flyver afsted med sit hus, hvorpå der er bundet en masse balloner) - jeg tudede allerede 10 min. inde i filmen og gentagende gange derefter
Derimod er Tømmermænd i Vegas en skidesjov film.
Report slut.
Line - nu gammel
men lykkelig