Guldlok88 skriver:
Kan ikke råde dig til hvad du skal da det er din beslutning, men kan give dig nogle råd/tanker med på vejen.
Ved du hvad du vil i fremtiden? Arbejde eller uddannelse? Det er hårdt med et lille barn under uddannelse, men det kan lade sig gøre..
Din eks er far til barnet, og han vil til hver en tid kunne komme tilbage og kræve og se barnet.. Så kommer der et stort samarbejde både fra hans og din side af.
Hvis han ikke kommer tilbage, hvad vil du så fortælle barnet omkring ham? Om at barnet ikke har en far?
Det er for ikke for at være negativ, men det er sådan nogle tanker jeg ville have hvis jeg stod i din situation..
Held og lykke.
Jeg ved nogenlunde hvad jeg vil med min fremtid, og jeg burde nok have skrevet mere i indlægget om mig og selv og ikke kun min eks.. Men jeg er studerende og får SU, jeg har min egen lejlighed osv.
Jeg ville være utrolig glad hvis min eks ville være far for barnet, og at vi kunne enes som venner. Han siger at han ville være der så meget som han fik lov til. Men jeg kan dog ikke tage udgangspunkt i det bliver et dele barn selvom det er det han udtrykker. For han kan jo ændre mening.
Hvad jeg ville fortælle barnet afhænger jo af hvordan det hele bliver.
Tak!
Anmeld
Citér