grinny skriver:
Åh gud en styrtblødning ligefrem 
Kunne de sige hvorfor?
Maven er altså bare så fin
Kan du mærke den vokser hurtigt anden gang? Synes nemlig hurtigt at jeg var kæmpe 
Ja
da jeg stod ud af sengen kl 05 for at hente Thor der kaldte på mig synes jeg ikke jeg mærkede noget men efter at have lagt 5 min med ham i vores seng synes jeg alligevel det var lidt vådt. Så gik ud og tissede og da jeg tænder lyset ser jeg bare at jeg er rød på begge ben helt ned til gulvet og har dryppet hele vejen derud og lavet 3 store plamager i sengen
jeg går selvfølgelig i panik og vækker Martin, og går derefter ud og vasker mig og får trusser og bind på og får mig selv i tøjet og ringer så til lægevagten. Får så at vide at jeg skal ringe 112 men vi er nærmest på vej ud i bilen så får lov at køre selv.
Og da jeg kommer ind på fam står de og tager i mod mig og heldigvis er blødningen der gået nogenlunde i sig selv.
De kan se en rift på livmoderhalsen og da de scanner indvendigt ser de skygge under hans hoved som ligger lige ovenover livmoderhalsen. Først tror de så at det er moderkagen der her løsnet sig i den ene side. Og at det næste døgn vil være kritisk. Og bliver derfor indlagt.
Efter nogle timer kommer der så en rigtig sød læge og fortæller at de har kigget billederne igennem og nogle vurdere at den mørke skygge kan være en blodansamling, og andre mistænker at jeg evt har en ekstra lille moderkage der sidder der lige på den anden side af livmoderhalsen. Men fordi at blødningen var gået så hurtigt i sig selv og den lille har det godt fik jeg lov at komme hjem. Men må ikke løfte eller lave vrid i maveregionen i et godt stykke tid .
Og så skal md scanningen på mandag så gerne kaste lidt lys over hvad der evt har været på spil. Jeg har blødt hver morgen siden, bortset fra i dag. Men over middag kom der så noget slim hvor der var noget meget brunt blod i
håber så på at der været en blodansamling der har været og dette så lige var resterne der skulle ud
Det går jo bare sygt stærkt denne gang
gider nærmest ikke svare når folk spørger mig hvor langt jeg er 
Anmeld
Citér