Aya 12 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
17 svar
33 synes godt om
9. januar 2017

grinny

Jeg kan jo snart ikke følge med mere 

Aya blev 12 uger i fredags 

Vi havde SP om torsdagen hvor hun blev vejet til 5800 gram og målt til 62 cm.

Hun har hele tiden været en lille pige og vægten er ikke den der stiger hurtigst, men hun er lige ved gennemsnittet og SP har sagt at hun er bare ikke en der tager hurtigt på, dog er hun vokset 4 cm på 3 uger 

Aya er simpelthen bare storsmilende hele tiden, medmindre maden er for langsom  Hun elsker sit legetæppe og kan ligge i lang tid og fortælle tigervennen en masse historier. Hun pludre løs til alle og enhver, hun griber fat i ting og propper alt i munden - hun er bare så godt med udviklingsmæssigt 

Hun er begyndt at sove ude og hun sover så godt i sin barnevogn (moren skulle lige bide det i sig første gang ) og hun sover gerne fra midnat til kl 6 

Min kærlighed til hende vokser hver dag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2017

Aristocats

Ih hun er så lækker  bliver så skruk 

Anmeld Citér

9. januar 2017

BigHope13

grinny skriver:

Hun har hele tiden været en lille pige og vægten er ikke den der stiger hurtigst, men hun er lige ved gennemsnittet og SP har sagt at hun er bare ikke en der tager hurtigt på, dog er hun vokset 4 cm på 3 uger 

Aya er simpelthen bare storsmilende hele tiden, medmindre maden er for langsom  Hun elsker sit legetæppe og kan ligge i lang tid og fortælle tigervennen en masse historier. Hun pludre løs til alle og enhver, hun griber fat i ting og propper alt i munden - hun er bare så godt med udviklingsmæssigt 

Hun er begyndt at sove ude og hun sover så godt i sin barnevogn (moren skulle lige bide det i sig første gang ) og hun sover gerne fra midnat til kl 6 

Åhh hvor er hun dog bare dejlig  det godt jeg er gravid ellers ville mine æggestokke sku stå og klappe lige nu 

Anmeld Citér

9. januar 2017

GUSO

Undskyld mit sprog, men hold nu kæft hvor er hun lækker.. man bliver jo næsten nødt til at få en baby mere når man ser sådan en lækkermås 

Anmeld Citér

9. januar 2017

Nel

Ej hvor er hun dejlig!

Anmeld Citér

9. januar 2017

grinny

Aristocats skriver:

Ih hun er så lækker  bliver så skruk 

Tusind tak 

Anmeld Citér

9. januar 2017

grinny

BigHope13 skriver:

Åhh hvor er hun dog bare dejlig  det godt jeg er gravid ellers ville mine æggestokke sku stå og klappe lige nu 

Haha 

Hvor langt er du nu? 

Anmeld Citér

9. januar 2017

grinny

GUSO skriver:

Undskyld mit sprog, men hold nu kæft hvor er hun lækker.. man bliver jo næsten nødt til at få en baby mere når man ser sådan en lækkermås 

Ihh tusind tak 

Anmeld Citér

9. januar 2017

grinny

Ej hvor er hun dejlig!

Tusind tak 

Anmeld Citér

9. januar 2017

TNBC

grinny skriver:

Sådan en smuk pige..
Vildt at hun allerede er 12uger. Det går så hurtigt..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.