Weekend tur til london

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. januar 2017

skøjte-prinsessen

Hej alle

Jeg har overrasket min datter med at invitere hende til luton her på fredag. Vi skal hjem igen søndag. 

På denne tur skal vi ikke ind og se noget(ser tingene udefra), vi skal bare hygge og måske i zoo osv derovre min datter er 5år og 8 mdr. Vi skal selvfølgelig shoppe meget lidt. Men ellers er det mest mad der skal købes.

Men tror i 1600 kr er nok at tage med??? Det er kun for 2 dage? Er så lost på hvor mange penge jeg skal tage med. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2017

alenemor42

skøjte-prinsessen skriver:

Hej alle

Jeg har overrasket min datter med at invitere hende til luton her på fredag. Vi skal hjem igen søndag. 

På denne tur skal vi ikke ind og se noget(ser tingene udefra), vi skal bare hygge og måske i zoo osv derovre min datter er 5år og 8 mdr. Vi skal selvfølgelig shoppe meget lidt. Men ellers er det mest mad der skal købes.

Men tror i 1600 kr er nok at tage med??? Det er kun for 2 dage? Er så lost på hvor mange penge jeg skal tage med. 

Jeg brugte 7000 sidst på 3 dage men shoppede også tøj.

1600 er hurtigt brugt ... jeg ville have ekstra i baghånden .

Og rigtig god tur 

Anmeld Citér

9. januar 2017

Miti's mama

London er dyr... bare det at skulle spise ude på sådan en tur, og tage metroen løber hurtigt op. Ville tage ekstra med.

Anmeld Citér

9. januar 2017

MiniMe2005

Det er helt sikkert for lidt! Jeg ville minimum tage det dobbelte med. 

Anmeld Citér

9. januar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Man kan nu sagtebs spise billigt i London. 

Zoo er dog ret dyrt ligesom tog fra lufthavnen hvis det skal indeholdesi budgettet. 

Anmeld Citér

9. januar 2017

skøjte-prinsessen

Jeg har oyster kort. Hvilket skulle gøre det super billigt at rejse i london. 

Jeg har fået af vide det er billigt at spise i london. Og det kun en dag vi skal være i selve london city første dag skal vi være i byen luton og gå rundt i en park der er der 

Anmeld Citér

9. januar 2017

Muffinmus

Vær sikker på det med oyster, for tror vi gav noget med 200-300 kr for tog sidst,  pr prs... Møg dyrt og det var kun lufthavnsturen.

Og selve zoo er vel 350 for indgang for jer?

Anmeld Citér

9. januar 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja du spare en hel del på at ha oyster kort!!

Mad ka man jo selv bestemme, hva må koste. De har feks sandwich, suppe osv til billige penge, i feks boots og andre cafe steder. Drikkevare er billige i forhold til dk.

Sidst jeg var i London brugte jeg ca 2000kr, på mad og shopping. Var afsted i 3 dage.

Musserumer er gratis de fleste steder, hvilket jo er meget fedt. Vh stine

Anmeld Citér

9. januar 2017

Rauw

Ville nok ta det dobbelte med. Især hvis du ikke er så sted kendt. Kan være lidt svært at finde de billige steder rabatter osv. Det er trist hvis oplevelsen bære præg af at være helt skrabet. 

Anmeld Citér

9. januar 2017

skøjte-prinsessen

Viwisa skriver:

Vær sikker på det med oyster, for tror vi gav noget med 200-300 kr for tog sidst,  pr prs... Møg dyrt og det var kun lufthavnsturen.

Og selve zoo er vel 350 for indgang for jer?

Den zoo vi skal i koster 6britiske pund

Vi skal ikke med offentlig fra lufthavnen vi skal bo i gå afstand fra lufthavnen.

Har valgt at tage 1800 med og så kortet i nødstilfælde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.